Aviseringar
Rensa alla

Vill byta linje, försent?


Ämnesstartare

Går just nu på en natur matte data linje. Jag började på den linjen tillsammans med 3 polare från högstadiet. Då vi började i en riktigt tråkig klass så hängde vi 4 ihop hela tiden. Jag kände att denhär linjen kanske inte var så kul som jag trodde men jag ville inte byta då jag hade kul och de gick bra för mig.

För 1-2 månader sen blev jag osams med de 3 polarna (varför pallar jag inte förklara men vi typ hatar varandra nu..). Jag har mått dåligt av de och nu vet jag inte om jag vill fortsätta på min linje.

Då jag somsagt går i en tråkig klass så har jag nästan ingen att umgås med längre. Men jag har iallafall tänkt på att byta linje och jag skulle vilja börja på sam ekonomi. Men nu vet jag inte om det är försent, 1 vecka till sommarlov.

Jag har ingen lust att gå om 1an så jag undrar helt enkelt ifall det går att byta från en matte data linje till sam ekomoni? Jag har kollat lite vad för ämnen de läser och de läser t ex geografi A, historia A och ekonomikurser bla i 1an. Så kan jag börja direkt i 2an då utan att ha läst dem eller måste man börja i 1an och läsa dem?

Försökt få tag på våran syo men han säger att han har så mycket att göra att han inte har hunnit snacka med mig. Farsan har även ringt in till skolan men utan resultat.

Jag har alltså mått så dåligt av att vi e osams att jag inte klarar av att gå till skolan längre pga av att jag mår dåligt när jag ser dem. Ingen lust att bli vän med dem då de svek mig och gjort några dumma saker mot mig..^^

Så jag vill inte gå kvar på min linje helt enkelt.

Hoppas ni förstår mitt problem och fråga. Förlåt för stavfel 🙂


   
Citera
elinc

Det finns andra i skolan man kan umgås med också 🙂


   
SvaraCitera

elinc:

Det finns andra i skolan man kan umgås med också 🙂

ja precis.


   
SvaraCitera

Eller om du nu vill byta så kan du börja tvåan, dock måste du läsa in ämnena som du itne har läst men som du skulle läsa i ettan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ankzor:

Eller om du nu vill byta så kan du börja tvåan, dock måste du läsa in ämnena som du itne har läst men som du skulle läsa i ettan.

Hur funkar de?


   
SvaraCitera

Ruze:

Hur funkar de?

du säger till din mentor. jag vill byta skola.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera