Aviseringar
Rensa alla

Vill dö


Ämnesstartare

Jag vill dö... det har jag förstått nu.
Varenda gång som jag ser ett öppet fönster vill jag hoppa ut genom det varje gång jag ser en kniv vill jag skära av mig handlederna... Ngt är fel med mig.. Vad ska jag ta mig till?


   
Citera
Ämnesstartare

tögga tuggiga tuggummin asgoa äter hjust nu Smak: orange + mango du kan köpa i vilken butick som helst.
de ja försöker säga är denna sak: hitta en sysselsättning du tkr om som gör ditt liv hjust. nu ska ja tugga viddare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xNightmare:

Vad har det att göra med det här?

MAN MÅR PISS NÄR MAN ÄR I DEN ÅLDERN. Fråga vem som helst. Det går över liksom, vadå ska du dö som 14åring hade du tänkt? Go ahead.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

MAN MÅR PISS NÄR MAN ÄR I DEN ÅLDERN. Fråga vem som helst. Det går över liksom, vadå ska du dö som 14åring hade du tänkt? Go ahead.

Mådde fasen bättre som fjortonåring än 18-19 kan jag då tala om [smile]


   
SvaraCitera

Vänd dig till kuratorn på skolan om du nu mår så dåligt. Det är inte mycket vi kan göra.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Mådde fasen bättre som fjortonåring än 18-19 kan jag då tala om [smile]

Håller med, mycket man får massa mer ångest när man växer upp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Mådde fasen bättre som fjortonåring än 18-19 kan jag då tala om [smile]

pwnmage:

Håller med, mycket man får massa mer ångest när man växer upp!

Man mår väl alltid dåligt egentligen, från och till. Men iaf jag och dom jag vet lär sig att hantera det bättre ju äldre dom blivit. Men ah, som sagt, finns alltid nytt skit som dyker upp, och bra skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xNightmare:

Det är ingen här som fattar! Kan bara ingen vara seriös?!

Men vi är ju det? De flesta har nog känt som dig, fattar du inte det?

Vad är det som gör att du vill dö. Vet du ens det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så du vill dö för att...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har också självmordstankar då och då. Försök skriva varför du mår dåligt så kanske vi kan hjälpa dig? [smile] <3


   
SvaraCitera

alltså? hur seriös är man om man skriver det på nätet? Snacka med någon irl, typ kuratorn på skolan. Det hjälper ju på riktigt..

[tard]


   
SvaraCitera

Vill du det för att det är trendigt med bisexuella flickor på 13-14 år som har självmordstankar, eller för att du mår riktigt skit?

Gör något som du tycker är roligt, utlös endorfin (sola, träna, etc.) och prata med en psykolog/kurator.

Jag saknar tiden då jag var 14, den tiden var fan så mycket bättre än 20-årsåldern. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök ta reda på varför du mår så dåligt, skriv ner det/prata in det, få ord på dina känslor med andra ord. Prata sedan med en kurator.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jadu e 21 livet e fortfarande ganska sucky. men nu e man lite lugnare kanske inte lika mkt hormoner som ger en psykos titt som tätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill inte dö fast jag vill inte leva heller


   
SvaraCitera