Aviseringar
Rensa alla

Vill du att tjejen ska behålla tröjan/toppen på under sex?


Ämnesstartare

Jag är tjej och brukar inte tycka om att ta av mig helt på överkroppen alltid då jag har komplex över min mage. Efter att jag varit med någon ett par gånger kan det dock kännas lättare, men brukar vanligtvis vilja ha något på överkroppen tills jag känner mig helt bekväm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade det varit en fetish för min partner så visst, men hade han velat att den ska vara på för att han tycker illa om min överkropp, nä då behöver vi nog inte ha sex alls, vi behöver nog inte vara ihop alls då. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:
Hade det varit en fetish för min partner så visst, men hade han velat att den ska vara på för att han tycker illa om min överkropp, nä då behöver vi nog inte ha sex alls, vi behöver nog inte vara ihop alls då. 

om det är en kk eller dylikt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

om det är en kk eller dylikt?

tror ej jag skulle vilja ha sex med någon som tycker illa om min kropp på något vis 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BudoFlywhore:

Vene, själva känslan kanske att man inte ens kan vänta på att ta av sig tröjan innan man är på det. Måste man verkligen kunna utveckla sina smakpreferenser?

om skälet är att försöka variera och inte en kink, så brukar handlingen ses som en spännande idé av vissa skäl såsom dina.
jag är intresserad av fenomenet, om det faktiskt existerar eller bara är ett douche move, om det är vanligt och varför vissa gillar det. bad dig att utveckla eftersom att du kallade det för variation snarare än fetisch.
för att det är lite skumt att bara tjejen ska ha överkroppen täckt.
för att det är lite märkligt att 'utsättas' för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92: för att det är lite skumt att bara tjejen ska ha överkroppen täckt.

Om det känns bättre för dina hjärnbilder så kan jag erkänna att jag inte 100% av gångerna tar av mig t-shirten heller. Men ja, oftast är det av på båda, säger bara att det har förekommit!
Och det handlar absolut inte om att jag inte har funnit tjejens i fråga kropp som attraktiv.


   
SvaraCitera

ceka92: varför tycker du det?

omväxling. Helt enkelt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

jag hade också blivit skitsur om jag hörde att du skulle behålla tröjan på

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Rodnar

:$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

100% naket. Inget annat.


   
SvaraCitera

Om hon verkligen hade velat ha tröjan på av någon anledning skulle jag inte tvinga henne att ta av den annars ett starkt nej (jag tror inte att de flesta tjejer vill tröjan på men iaf under sXet).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn:
100% naket. Inget annat.

t.om. huvudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:

t.om. huvudet?

Hår räknas inte som klädesplagg eller acessoar eller hur det stavas. Men nu när du säger det kanske att hon kan ha nån hatt eller keps på huvuder. Could be hawt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekarn: Hår räknas inte som klädesplagg eller acessoar eller hur det stavas. Men nu när du säger det kanske att hon kan ha nån hatt eller keps på huvuder. Could be hawt

tänk om hon har ett svettband på sig då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BudoFlywhore:

Om det känns bättre för dina hjärnbilder så kan jag erkänna att jag inte 100% av gångerna tar av mig t-shirten heller. Men ja, oftast är det av på båda, säger bara att det har förekommit!
Och det handlar absolut inte om att jag inte har funnit tjejens i fråga kropp som attraktiv.

jag tror inte att det har hänt mig. blir du inte svettig?


   
SvaraCitera