Aviseringar
Rensa alla

Vill du bli min BFF?


Ämnesstartare

Har ingen RodnarRodnar

Jag söker en person som kan tänka sig att ta långpromenader som inte leder någonstans, där det pratas om allt och ingenting. Någon som uppskattar mina urdåliga skämt och min sarkasm. Någon som orkar lyssna på mitt gnäll (är ju trots allt från Örebro) och som går att prata med när som helst (betyder ej att jag kommer använda dig som jour-vän, respekterar att du vill sova på nätterna etc). Du får jättegärna (eller det här är typ ett måste) gilla katter och stå ut med mitt eviga prat om Maya och vad hon gjorde igår och hur söt hon var när hon sov på ett visst ställe i en viss ställning.

Du får jättegärna vara en person som inte pratar skit om andra vänner för då kommer jag anta att du gör det om mig också när du umgås med dom. Kul om du uppskattar mat och andra ätbara saker i samma utsträckning som jag (dvs MYCKET). Det skulle också vara mysigt om du vill hänga i en park en dag och bara vara, kanske dricka lite vin också Rodnar

Mvh
Enhilmmelskdrog
Tigerdrottningen
Din enda vän
(Kul om du gillar Kent också......)


   
Citera
Ämnesstartare

Jag lyssnade på chans (av kent) idag när jag gick hem o tänkte "fan så här känner jag" .. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar fantisera om random folk på stan som ser snälla ut om de möjligen hade velat bli min bff Rodnar Velat ha en bff i många år Gråter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså din avatar är så mycket nostalgi kalasbyxan Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan du inte ha ett []-system det var mkt lättare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :
Brukar fantisera om random folk på stan som ser snälla ut om de möjligen hade velat bli min bff Rodnar Velat ha en bff i många år Gråter

Mm är så avundsjuk på dom som verkligen har en riktig sådan Rodnar

En apas melankoli:
Jag lyssnade på chans (av kent) idag när jag gick hem o tänkte "fan så här känner jag" .. 

Åh den är så jävla fin!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

absentthinking:
kan du inte ha ett []-system det var mkt lättare 

Testade men tyckte det var svårt Ledsen

Fingerprints:
Alltså din avatar är så mycket nostalgi kalasbyxan Hjärta

I know right! Haha, kalasbyxan Hjärta Kommer inte ens ihåg hur det började :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: Åh den är så jävla fin!!!

haru nånsin känt, så här känner jag, när du lyssnar på den? så att jag vet att jag inte är ett freak, det vore väldigt snällt :-/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: I know right! Haha, kalasbyxan Kommer inte ens ihåg hur det började :$

Du sa att du kände igen dig själv i mycket utav det som jag skrev och därför ville vi ha ett ord vi kunde säga varje gång vi kände igen oss i varandra. Typ!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: Mm är så avundsjuk på dom som verkligen har en riktig sådan

Jaa jag med! 🙁 Önskar man också hade en sån som man kan dela allt med och ha massa typ inside skämt som ingen annan förstår Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

haru nånsin känt, så här känner jag, när du lyssnar på den? så att jag vet att jag inte är ett freak, det vore väldigt snällt :-/ 

Känner så till nästan varenda en av deras låtar, haha........ Du är inget freak, trust me!

Fingerprints:

Du sa att du kände igen dig själv i mycket utav det som jag skrev och därför ville vi ha ett ord vi kunde säga varje gång vi kände igen oss i varandra. Typ!

Haha, ja juste 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: Känner så till nästan varenda en av deras låtar, haha........ Du är inget freak, trust me!

Taks, du är en sann vän! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulltorta :

Jaa jag med! 🙁 Önskar man också hade en sån som man kan dela allt med och ha massa typ inside skämt som ingen annan förstår Party

Drömmen!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd:

Drömmen!

Ja! Nåndag så 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: Det skulle också vara mysigt om du vill hänga i en park en dag och bara vara, kanske dricka lite vin också

Rodnar


   
SvaraCitera