Aviseringar
Rensa alla

Vill du donera dina organ när du dör?


Bell
 Bell

loquor: Ja73.3%

Ja, självklart! Är registrerad. Ser det som en självklarhet att ge mina, efter min död meningslösa, organ till någon som behöver dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coca-Cola: Försökte det en gång men det gick aldrig fram. Visade sig dagen därpå att det var högtryck på deras sida den gången jag försökte det p.g.a att det gått något på TV angående bl.a det 😛

Pröva igen!


   
SvaraCitera

uh det kryper i min kropp när jag tänker på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor: Pröva igen!

Ska det nu!

terrormat: uh det kryper i min kropp när jag tänker på det

Ja, dina organ vill hoppa ut förstår du väl!


   
SvaraCitera
Kudhos

Ja pga jag har säkert awesome organ och är osjälvisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol verkar som att min registrering gick igenom förra gången trots allt 😛


   
SvaraCitera

loquor: Ja

redan fixat och klart sen jag var 11-12 år Tumme upp mina föräldrar gick med på det och grejer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Coca-Cola:
lol verkar som att min registrering gick igenom förra gången trots allt 😛

Tumme uppParty


   
SvaraCitera

Coca-Cola:

Ja, dina organ vill hoppa ut förstår du väl!

precis så måste det vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor: Nej

Nej, de är en del av mig och jag tar med mig dessa i graven Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Nej, de är en del av mig och jag tar med mig dessa i graven Söt

Okej, så det är viktigare för dig att dina organ befinner sig i din kropp när du begravs, än att rädda åtta människors (som mest) liv?


   
SvaraCitera

Om dom duger så 


   
SvaraCitera

Cool


   
SvaraCitera

hoppas på att mina organ kommer att vara dugliga, borde börja träna och grejer.... 
men fömodar att min kropp ligger ganska okej till med tanke på att jag varken dricker, röker, eller tar droger regelbundet. then again så har jag ganska mycket ångest och det är ju inte bra.... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loquor:

Okej, så det är viktigare för dig att dina organ befinner sig i din kropp när du begravs, än att rädda åtta människors (som mest) liv?

Jag tror ingen vill ha dom direkt, med allt skit som jag stoppar i mig. Skräpmat, och enorm läskkonsumtion. Har dom inte diabetes, så lär de väll få.
Skämt åsido. Kanske, men det liksom drar obehagligt kroppen vid blotta tanken. Är livrädd för knivar och sånt. Men å andra sidan är jag ju då död... Men kanske, det kanske. 


   
SvaraCitera