Aviseringar
Rensa alla

Vill du göra videoreportage för UM?


Ämnesstartare

Vi har en filmkamera som ligger här uppe i ett förråd på kontoret. En ganska fin kamera, tror jag, och det är ju synd att den bara ligger och samlar damm. Kanske är det någon av er som är intresserad av att använda den lite då och då? Kanske spela in några läckra videoreportage från olika ungdomsevent eller liknande?

Dra då iväg ett PM till mig så kan vi försöka styra ihop något skoj! [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Hade vart nice med en video-julkalender, fast det är försent nu, 5 dagar har redan gått..

Men nästa år kanske? [y]


   
SvaraCitera

Fanns ju förut ett program med repotage, vad hände med det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amatörporr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hade vart nice med en video-julkalender,

Vi ville verkligen göra en julkalender i år, men tyvärr var det lite väl resurskrävande. Men:

S3ON:

nästa år kanske?

[y]

My dreams are her:

Fanns ju förut ett program med repotage, vad hände med det?

Du tänker på Respekt? Det lades ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror inte någon kommer titta på det iaf..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

Vi ville verkligen göra en julkalender i år, men tyvärr var det lite väl resurskrävande. Men:

Är inte det talande för UM/youmeet i allmänhet? Skjut på allt, implementera förbättringar och nya idéer efter tusen år, om ens öht.


   
SvaraCitera

Angelize:

amatörporr

lätt


   
SvaraCitera

André Vifot Haas:

Du tänker på Respekt? Det lades ner.

Ja, något liknande borde återkomma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Är inte det talande för UM/youmeet i allmänhet? Skjut på allt, implementera förbättringar och nya idéer efter tusen år, om ens öht.

Det är möjligt. Jag vet inte hur det prioriterats tidigare, i och med att jag bara varit ombord sedan i augusti, men vad jag har förstått så har UM alltid lidit av resursbrister. Förhoppningsvis kan vi få lite bättre flyt på skutan nu! [smile]

My dreams are her:

Ja, något liknande borde återkomma.

Det borde det absolut. Dock kostar det väldigt mycket ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

UM alltid lidit av resursbrister

Anställ mig, kan piska er så att ni faktiskt börjar jobba istället för att fika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

massgrav:

Anställ mig, kan piska er så att ni faktiskt börjar jobba istället för att fika.

Pfft. Om jag vetat att det skulle bli så här lite fika hade jag stannat i skolan. Eller börjat jobba på försäkringskassan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

André Vifot Haas:

så här lite fika

Sluta ljug nu..


   
SvaraCitera

Återkommer om 18 månader då jag flyttar till stockholm [y]
För jag antar att youmeets budget är lite för tight för resetillägg.


   
SvaraCitera

OBS HAR GRYM IDE PÅ WEBTV. Den kommer va lika grym juni 2013. Ifall jorden inte gick under i juletider 2012.


   
SvaraCitera