Aviseringar
Rensa alla

Vill du hjälpa mig?


Ämnesstartare

Hej!

Jag heter Ellen, är 18 år och bor hos min pappa. Jag misskötte högstadiet ordentligt och gick aldrig ur gymnasiet. Har haft ett ganska långvarigt jobb men sa upp mig för att det blev tråkigt i längden.
Min livsstil förr gick för det mesta ut på att ha roligt, så som att resa runt, supa, knarka och driva omkring. Men nu har jag blivit nykterist och har ej rört en alkoholhaltig dryck sen 30 augusti.

Mitt liv börjar bli väldigt enformigt eftersom jag inte umgås med människor eller gör något speciellt än att sitta framför datorn. Jag har inte mycket att leva för så jag tänkte att om jag blir på smällen och behåller ungen skulle jag haft något att leva för.
Jag är dock rökare och vill ej sluta röka bara för att jag kanske riskerar att barnet blir nikotinberoende redan i min mage. Så det kommer jag inte göra. Sen har jag hört att man går upp i vikt av att bli mamma, och att man får större bröst etc, så det vill jag.

Vanligtvis hatar jag barn för dom är bara till besvär, låter, luktar och bajsar bara överallt. Dom kan vara lite söta när dom är glada, och när dom är spädbarn. Annars hatar jag barn. Speciellt när dom börjar prata och kommer i trotsåldern.
Men jag tänkte att det enorma hatet säkert går över när min kropp förändras i graviditeten och mina modersinstinkter hugger in. Så jag förväntar mig att det tar hand om saken.

Jag vill ju inte plugga och jag orkar verkligen inte jobba så det skulle vara perfekt att ha ett barn för då får jag bidrag av staten och kan skaffa en egen lägenhet som jag kan röka i om jag vill. För det får jag inte hos pappa, bara under fläkten. Och eftersom jag har grava sömnproblem är det ju perfekt med ett barn för dom vaknar ju på nätterna och sådär. Så då kommer jag alltid kunna ta hand om det om det behöver mig.

Så, jag har nog ägglossning om sådär två veckor någonting. Så om någon ville ge mig en mening med mitt liv så är det bara att ringa. Mitt nummer är 070-1234567 och det går bra att ringa vilken tid på dygnet som helst eftersom jag är vaken. Men inte på förmiddagen för då sover jag. Helst ska du vara en kille för jag vill att barnet ska få tillräckligt många kromosomer så det blir friskt. Även att du är frisk och inte är för tjock för det är ej kul att kvävas under en sexakt.

Hoppas alla förstod att pappan inte kommer behöva ta något ansvar alls, jag kan klara av det själv och det vill jag också för jag är rädd för att bli för fäst vid människor och att lita på dom.

Om det blir en flicka ska jag döpa det till Månsten, om det blir en pojke ska jag döpa det till Vargöga.
Hör av dig!

Kram
// Ensam Flicka Söker Pappa


   
Citera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera

[sad]


   
SvaraCitera

SUKOF:

070-1234567

fejk? fake?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vous êtes la plus mauvaise écume sur le visage de la terre. Vous êtes une grande bête labiée dégoûtante


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

Vous êtes la plus mauvaise écume sur le visage de la terre. Vous êtes une grande bête labiée dégoûtante

Disparaissent la baise votre mère


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Disparaissent la baise votre mère

Montrez-moi vos verrues vaginales vous putain[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

Montrez-moi vos verrues vaginales vous putain[love]

Oui, avancé, donnez-moi votre sperme ainsi je peux avoir mon bébé [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

Oui, avancé, donnez-moi votre sperme ainsi je peux avoir mon bébé

Je trouve cette suggestion à vous la plus intrigante. Mais vous courez plutôt un à haut risque de recevoir l'herpès génital en s'engageant dans les rapports avec un homme tel que me.


   
SvaraCitera

haha La mia nonna è nuda [bigsmile][surprised][surprised][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

Je trouve cette suggestion à vous la plus intrigante. Mais vous courez plutôt un à haut risque de recevoir l'herpès génital en s'engageant dans les rapports avec un homme tel que me.

j'ai déjà l'herpès. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

j'ai déjà l'herpès. [wink]

[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur har du tänkt uppfostra honom? Om du förstår frågan.


   
SvaraCitera