Aviseringar
Rensa alla

Vill du teckna tatueringar?


Ämnesstartare

Jag funderar (obs FUNDERAR, det är långt ifrån bestämt) på att skaffa mig en tatuering. Ingen stor grej, bara en liten symbol. Kanske i handleden eller så. Ska endast göra detta om jag hittar ett motiv som jag verkligen älskar. Det ska vara ett lite... "hippie"-motiv. Det känns som en tatuering som jag skulle kunna stå för hela mitt liv, och det är även nåt jag tänker dedikera mitt liv till. Vill att den ska symbolisera fred, kärlek och respekt. Gärna med en jordglob, men är inget krav. Tycker du om att teckna och känner att du vill göra ett försök? Det vore jättesnällt. I gengäld kan jag baka valfri bakelse till dig när du önskar.


   
Citera
Ämnesstartare

Vill ha en morotskaka. 

Om jag ändå kunde rita 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Foglen jag länkade sittandes på en jordglob!


   
SvaraCitera

Vill också att någon ska rita en till mig Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan inte rita, men vill ändå att du ska skämma bort mig med god mat och bakelser Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Råder dig till att leta upp en tatuerare du känner dig bekväm med och ber honom måla upp motivet till dig! Då får du antagligen någonting unikt och något som tatueraren vill göra själv. En hel del tatuerare vill inte ens göra andras konst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med fruliten och tatueraren kommer ändå med största sannolikhet vilja rita om den när du kommer dit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan rita på saken. om jag kommer ihåg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

urgh:
kan rita på saken. om jag kommer ihåg.

ja snälla gör det! du ritar så fint och precis i den stil jag skulle vilja ha! 
får kika efter bra tatuerare också. tack för alla fina tips ni är snälla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja.  


   
SvaraCitera