Aviseringar
Rensa alla

Vill du var rik?


Ämnesstartare

Vill du vara så äckelrik att du snyter dig i femhundralappar och torkar dig i röven med tusenlappar och skriver onödiga notiser på hundralappar? [smile] Vill du vara så äckelrik att varje klädur du tar på dig är så snigg att du är rädd för att fisa och varje detalj i ditt hem så skinande att du alltid bor på femstjärnigt hotell? [smile] Vill du att varje måltid skall inledas med rysk kaviar och att du inte reser i annat än i privatjet alternativt limosin? [smile] Vill du vara så rik att du kan köpa fem ton choklad? [sad]

Jag vill iallafall inte bli äckelrik och ha allt det där istället för mina byxor för en hundring och t-shirt jag ärvt och skor som är bekväma och strumpor med hål i och fjantiga långkallsonger. Vill inte byta en utsökt falafel mot äckelkaviar. [sad] Och jag vill att varje tugga choklad skall smärta lika mycket i plånboken som den är god. [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Ja [sad] (Du röstade på detta alternativ)

Gömmer alla sjuhundratretusen miljarder i madrassen, slipper uppmärksamheten. Fungerar jättebra.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Nuppineula:

Nej [smile] (Du röstade på detta alternativ)

jag vill bara ha råd med hyra, mat, kläder och lite nöjen. Att vara sådär sjukt rik känns onödigt, om jag inte får dela med mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Ja (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Klart det inte skulle sitta fel med kosing på kontot, så man klarade sig. Och sen är det ingen som tvingar dig att köpa nya dyra kläder bara för att du kan. Däremot är pengar bra att ha i vissa livssituationer, och man vet aldrig när man behöver dem. Och då är det inte dumt att vara lite tät [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Ja [sad] (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

itch:

Gömmer alla sjuhundratretusen miljarder i madrassen, slipper uppmärksamheten. Fungerar jättebra.

Oki. Bra tips till den som har en madrass kanske.

Lindblom:

jag vill bara ha råd med hyra, mat, kläder och lite nöjen. Att vara sådär sjukt rik känns onödigt, om jag inte får dela med mig.

Precis så!!

Sundance_kid:

Klart det inte skulle sitta fel med kosing på kontot, så man klarade sig. Och sen är det ingen som tvingar dig att köpa nya dyra kläder bara för att du kan. Däremot är pengar bra att ha i vissa livssituationer, och man vet aldrig när man behöver dem. Och då är det inte dumt att vara lite tät [cool]

Jag har en moder som antagligen kommer vara mån om att jag ska se "bra" ut. [sad]


   
SvaraCitera

Nuppineula:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

det är jag redan^^ ne, skoja. men mitt e mellan superduperrik o fattig e bra XD de vill jag vara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Ja [sad] (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

det är jag redan^^ ne, skoja. men mitt e mellan superduperrik o fattig e bra XD de vill jag vara

Äckelrik är [n]!


   
SvaraCitera

Nuppineula:

Äckelrik är !

varför??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Ja [sad] (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nuppineula:

Nej [smile] (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAA


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vill vara rik. Men jag vill inte att det ska påverka min personlighet, och det vet man inte förns man faktist är rik..


   
SvaraCitera