Aviseringar
Rensa alla

Vill du vara unik, eller inte?


Ämnesstartare

Gällande allt! Kläder,sport man går i,musik, ALLT!

Själv ogillar jag mainstream. Både för att det förstör snygga klädstilar, får bra band att bli dåliga för att man hör dom 200000 gånger p.g.a alla som går runt och sjunger på dom/spelar den på mobilen etc... Tycker det är betydligt skönare och roligare att vara lite udda. Men inte sådär satt man är helt utanför men lite udda ändå.

Så, vad trivs du bäst med? Lite alternativ, eller mainstream?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Trivs mest med saker jag gillar, sen om de är "alternativa" eller "mainstream" känns ej så relevant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Trivs mest med saker jag gillar, sen om de är "alternativa" eller "mainstream" känns ej så relevant.


   
SvaraCitera
smisk

Det är så töntigt att dela upp saker i "mainstream" och "alternativt".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Det är så töntigt att dela upp saker i "mainstream" och "alternativt".

smisk:

Det är så töntigt att dela upp saker i "mainstream" och "alternativt".

smisk:

Det är så töntigt att dela upp saker i "mainstream" och "alternativt".

smisk:

Det är så töntigt att dela upp saker i "mainstream" och "alternativt".

smisk:

Det är så töntigt att dela upp saker i "mainstream" och "alternativt".

smisk:

Det är så töntigt att dela upp saker i "mainstream" och "alternativt".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"eller"


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

men lite udda ändå.

hej pluggis
tycker du verkligen om att kväva dig själv för att vara vad du anser udda? för jag jag kan inte se i ett stycke av texten där du säger "vara mig själv", utan endast "vara udda och originell".
är det värt det?
är det värt att låtsas för att kunna få en identitet?
är det värt att låtsas vara någon du ej är för att sedan bli den?

nej, en människa är stark om den lyckas förbise allt det här och följer sin väg. inte den väg som säger att man inte ska vara som alla andra.
jag menar det fungerar för ALLA ANDRA. varför skulle det ej göra det för dig. (trassligT)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

får bra band att bli dåliga för att man hör dom 200000 gånger p.g.a alla som går runt och sjunger på dom/spelar den på mobilen etc...

vad lyssnar du på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är rätt udda och unik ifall man jämför mig vanliga svenskar


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Vill väl tycka att det hela är töntigt. Men innerst inne vill jag nog ändå vara lite egen och speciell. Sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill vara inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker mest människor som aktivt försöker vara underliga eller annorlunda brukar vara töntiga. Folk får ju hålla på så om de vill dock. Känns dock oftast mest som nån slags falsk image.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gör vad fan jag vill och jag älskar det. Ibland bär jag modeplagg, ibland bär jag converse, ibland bär jag heels, ibland bär jag svart. Ibland färgglatt. Ibland lyssnar jag på pop. Ibland lyssnar jag på electronic. Ibland dubstep. Ibland hiphop. Ibland klassisk musik. Ibland rock. Ibland rnb. VEM FAN BRYR SIG!? Varför hålla sig till en sak? [shake] Jag vet väl bäst själv att jag är unik så varför försöka visa det genom att utesluta vackra ting... nerds!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera