Aviseringar
Rensa alla

Vill ej vara en torr och tråkig människa


Netherlick:

en ska du läsa massor med roliga historier och använda dom i nödsituationer.

[bigsmile][love]


   
SvaraCitera

Jämför dig med mig. Jag är nog världens mest intetsägande person.


   
SvaraCitera

Är du tjej elelr kille?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rafflesia:

Dumpa Åtta.

Nä, inte ett alternativ!

Jottjott:

Öh, det där svaret visade ju bara hur tråkig du är.

Att jag är tråkig vet jag ju redan, behöver inte få det bekräftat ytterligare.

Myksa:

Tycker det är roligt med alla dina kanintrådar och kaninbilder.

Du förväxlar nog mig med Geigerzähler. Heh.

dazed_and_confused:

torrhet är förövrigt underskattat

Ska kanske behålla torrheten och bara försöka göra mig av med tråkigheten, då.

Netherlick:

samla onödigt fakta om allt läs historia osv du låter intressant och ännu mer intressant när du kommer med egna åsikter av dom sakerna.

När jag kommer med kommentarer och överflödig info om saker jag är intresserad av eller bara vet brukar människor i allmänhet mest bara tycka att jag är konstig eller tro att jag försöker verka smart och viktig.

Netherlick:

Sen ska du läsa massor med roliga historier och använda dom i nödsituationer.

Alltså. Nä. [bigsmile]

Schism:

Jämför dig med mig. Jag är nog världens mest intetsägande person.

Tycker inte att du är intetsägande!

The Box:

Är du tjej elelr kille?

Tjej.


   
SvaraCitera

Capture:

Alltså. Nä. [bigsmile]

You´r loss[cool]


   
SvaraCitera

Capture:

Tjej.

De flesta tjejerna är tråkiga, tyvärr är det så bara, du måste börja vara lite mer som en kille. Kolla på roliga serier, spela spel osv. Och då menar jag inte skitserier som depserate hosuewifes eller heroes och heller inte att spelas pel bara för att flörta med killar och göra sånt här skit i varje mening [ <3 ].


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

You´r loss

Apostrof ska det vara, inte accent.

[blush]


   
SvaraCitera

Torr i fittan eller? [wink] Det kan jag råda bot på, hehe [wink]


   
SvaraCitera

Capture:

Apostrof ska det vara, inte accent.

[blush]

inte alls intressant, förstår dina problem bättre nu [surprised] Nehe 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

De flesta tjejerna är tråkiga, tyvärr är det så bara, du måste börja vara lite mer som en kille. Kolla på roliga serier, spela spel osv.

Tittar redan på t.ex. Stargate SG-1 samt spelar spel såsom Urban Terror och Civilization. Är väl ändå inte så väldigt "kvinnligt".

The Box:

bara för att flörta med killar och göra sånt här skit i varje mening [ <3 ].

Tycker du det verkar som att jag flörtar mycket med killar och använder <3 i varje mening? Höh.

Psycho Mike:

Torr i fittan eller? Det kan jag råda bot på, hehe

Nä, och nej tack.


   
SvaraCitera

Capture:

Tittar redan på t.ex. Stargate SG-1 samt spelar spel såsom Urban Terror och Civilization. Är väl ändå inte så väldigt "kvinnligt".

Att du tittar på stargate sg1 har gjort min dag, herregud människa äntligen en annan person som delar min passion för denna gudomliga SCi fi 😀 (har sett alla avsnitt av SG1 och atlantis 2-6 ggr) :D:D:D:D

Capture:

Tycker du det verkar som att jag flörtar mycket med killar och använder <3 i varje mening? Höh.

Jag vet inte hur du gör personlingen men det märks ju på folks konversationer här att det förekommer mcyket sånt skit, sen brukar tjejer i spel tendera att fokusera på chatt mer än t.ex döda saker :PPPP

Det är sent/tidigt och jag är lite bitter p.g.a tristess (för fan ja är ju tillbaka i den här skithålan efter typ 3 år =/).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Box:

Att du tittar på stargate sg1 har gjort min dag, herregud människa äntligen en annan person som delar min passion för denna gudomliga SCi fi 😀 (har sett alla avsnitt av SG1 och atlantis 2-6 ggr) :D:D:D:D

Har inte sett alla Atlantis-avnsitt än, men jobbar på det. Tycker inte att de är lika bra som SG-1. Har däremot sett alla Universe-avsnitt som kommit ut.

The Box:

Jag vet inte hur du gör personlingen men det märks ju på folks konversationer här att det förekommer mcyket sånt skit, sen brukar tjejer i spel tendera att fokusera på chatt mer än t.ex döda saker :PPPP

Jo. Men nä, är inte sådan.

The Box:

Det är sent/tidigt och jag är lite bitter p.g.a tristess (för fan ja är ju tillbaka i den här skithålan efter typ 3 år =/).

Förståeligt att du är bitter. UM kan ha en sådan inverkan på en.
Välkommen tillbaka!


   
SvaraCitera

Capture:

Tycker inte att du är intetsägande!

Edit:

Schism:

Jämför dig med mig. Jag är nog världens mest intetsägande person irl.


   
SvaraCitera

Capture:

Har inte sett alla Atlantis-avnsitt än, men jobbar på det. Tycker inte att de är lika bra som SG-1. Har däremot sett alla Universe-avsnitt som kommit ut.

Har inte sett alla universe avsnitt =/, bara första säsongen

Capture:

Förståeligt att du är bitter. UM kan ha en sådan inverkan på en.
Välkommen tillbaka!

Mmjo men det är inte en bra sak =/

Jag kan hjälpa dig att bli rolig.


   
SvaraCitera

Capture:

Ska kanske behålla torrheten och bara försöka göra mig av med tråkigheten, då.

Ja det spåret håller jag på [blush]


   
SvaraCitera