Aviseringar
Rensa alla

vill era katter ut?


Ämnesstartare

Vill era katter som är inne ibland och ute ibland ut när det är minusgrader? Min nyblivna innekatt har vägrat gå ut och vara ute i flera timmar i flera veckor så hon har blivit mer innekatt än utekatt. Och det var ju kanske inte riktigt tanken när hon fick flytta in [crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Ut och in, ut och in, ut och in, ut och in hela jävla tiden :< Den är ute i max 1 timme, sen ska den in igen. Katt jävel! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achatina:

Och det var ju kanske inte riktigt tanken när hon fick flytta in [crazy]

Har två katter som är innekatter över vintern, men dom vill inte gå ut även om dom skulle få.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Kablash__:

Ut och in, ut och in, ut och in, ut och in hela jävla tiden

Min gör oxå så.. kanske går så då man döper sin katt efter en porrstjärna..[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på var vi är.
Hon är lätt att ha med sig, så oftast när jag sover borta har jag med henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

kanske går så då man döper sin katt efter en porrstjärna

haha varför döpte du den efter en porrstjärna? [bigsmile]

min katt vill gå ut hela tiden sedan han lärde sig att det finns en värld utanför [crazy]


   
SvaraCitera
Jeay_L

SaVeD:

haha varför döpte du den efter en porrstjärna?

Skyll inte på mig, det var pappas idé att hon skulle heta Cicciolina!


   
SvaraCitera

Kablash__:

Ut och in, ut och in, ut och in, ut och in hela jävla tiden

samma här .. fast när man väl vill ha in honom vägrar han komma in [mad] men han är bra, han kommer när man visslar [smile]


   
SvaraCitera

Alla katter vill ut. Och alla katter borde få vara både ute och inne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, men eftersom vi har kattlucka så bestämmer dem själva. Och på vintern är de inne mycket mer. [zzz]


   
SvaraCitera

de är inne mycket mer på vintern. De gamla katterna(8+) har tom börjat kissa inne så vi slänger ut dem. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är mesiga och bekväma (lite som jag) så de går helst inte ut om det inte är behagligt väder och mycket ont om läskiga saker ute (lite som jag). Bortskämda innekatter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Ut och in, ut och in, ut och in, ut och in hela jävla tiden :< Den är ute i max 1 timme, sen ska den in igen. Katt jävel! [mad]

Samma här, fast har två stycken. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min är både inne och utekatt. Nu när det är vinter stannar den helst inne dock, alternativt går ut i 2 minuter för att sen komma in igen.


   
SvaraCitera