Aviseringar
Rensa alla

Vill ex umgås igen eller bara han e kåt?


Ninni
Ämnesstartare

hej, nu har jag inte höra av mig till honom i ca 3 veckor då hörde han av sig till mig och ville gå på "bio" nu på lördag nästa vecka.(jag bruka gör av mig till honom först )  Hur ska reagera mig ? Jag tycker om honom lika mycket fortfarande och han var min ex typ, vi gjorde slut för han kan  inte ha nog starka känslor för mig. 
Kommer han vara som förut igen? Jag tror inte att han kommer nu på lördag på riktigt ... eller är han bara kåt? Eller Hur ska jag veta om han e seriöst igen? Hur ska jag göra och jag hade försök att gå vidare och jag e en svag person. 
När jag hör av mig till honom då vill han bara springa iväg. Han är en fjäril liksom. 


   
Citera
Ämnesetiketter

men skärp dig du har skapat 10 trådar på typ två dagar om en kille som inte är intresserad av dig. let it gooooooo

 


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Angelize:
men skärp dig du har skapat 10 trådar på typ två dagar om en kille som inte är intresserad av dig. let it gooooooo 

Ja jag förstår men nu sa han att han vill gå på bio..........


   
SvaraCitera
mynona

Ninni:

Ja jag förstår men nu sa han att han vill gå på bio..........

Han svarar aldrig när du hör av dig, han talar bara med dig när han själv tar initiativet till det. Det låter inte bra. 


   
SvaraCitera

Du skulle svarat nej när han frågade och sedan hänvisa till att han ändå alltid ställer in och att du har tröttnat och ser dig nu omkring efter riktiga män ... bryt upp DU den här gången

 


   
SvaraCitera

Klart han komma!!! 😉


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Angelize:
Du skulle svarat nej när han frågade och sedan hänvisa till att han ändå alltid ställer in och att du har tröttnat och ser dig nu omkring efter riktiga män ... bryt upp DU den här gången 

ja det skulle jag men jag ska prata rak på sak igen  hur han vill göra om han kommer nu på lördag som han vill det.

 

ohh det blir svårt med allt när man fastnar på den här situationen.  


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

S3ON:
Klart han komma!!! 😉

man vet aldrig.


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

Ninni: men skärp dig du har skapat 10 trådar på typ två dagar om en kille

för du vet ju inte hur jag känner just nu och hur svårt kan det vara. jag försöker ju. och jag är här för jag behöver era trådar. sry


   
SvaraCitera