Aviseringar
Rensa alla

Vill få smisk


Ämnesstartare

Jag är en tjej som under väldigt lång tid fantiserat om lite hårdare sex och framför allt om att få smisk. Jag är ganska erfaren när det gäller sex, men ingen kille som jag har varit med har visat så stort intresse för att ge mig en sådan behandling.

Jag har haft lite hårdare sex och är väldigt tydlig med att jag gillar det. Har fått någon dask på rumpan under sex ibland och det tänder mig som fan. Har då sagt att ja gillar och att han ska göra det igen. Ändå händer det oftast inget mer än typ en eller två daskar under sex. Hur får man killen att förstå vad man vill och utveckla det mer utan att han ska tycka att man knäpp?
[blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Du är knäpp. [blush]

Men, tror du måste hitta rätt kille bara. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Men, tror du måste hitta rätt kille bara.

haha ja men man vill ju inte testa igenom halva sveriges manliga befolkning innan man hittar nån som passar. Det e ju inte precisn något man frågar om första gången man träffas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blomma:

haha ja men man vill ju inte testa igenom halva sveriges manliga befolkning innan man hittar nån som passar.

Tjena snygging, står du här o väntar på att få din stjärt lite röd? 😉
[blush]

blomma:

Hur får man killen att förstå vad man vill och utveckla det mer utan att han ska tycka att man knäpp?

Säg till honom att du tänder på det så kanske han fattar att han ska smiska dig 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju bara att prata om det [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Säg till honom att du tänder på det så kanske han fattar att han ska smiska dig 😛

jag har gjort det... men de funkade inte 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blomma:

jag har gjort det... men de funkade inte 😛

dumpa fanskapet o släpp loss med mig :s
säg det igen o om han inte lyder smiskar du honom tills han fattar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan ha fel...
men något säger mig att du är en bög och inte alls en smisksugen tös som du försöker tala om för oss här att du är. Erkänn att du är en kille och dessutom bög.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

De tre första orden du skriver talar starkt för att du inte är det du försöker utge dig för att vara, din jädra smygbög.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ja, de fyrsta första orden blir det väl ändå. "Jag är en tjej". Ja, nog är det det fyra ord.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

är ju bara att prata om det

splear ju ingen roll hur mycket man pratar om det när killen inte vill. Med mitt ex föreslog jag massor med saker, Frågade också om det fanns något speciellt som han ville göra. Men han tyckte att allt var bra som det var. En gång ville jag göra de lite speciellt och hade på mig stayups och högklackat. Hade fixat mig skit mycket för jag trodde att skulle gilla det. Men sen blir han jätte konstig och allt blir superknas. Det slutade med att vi sket i att ha sex. Sen när jag frågade honom om han gillade det (efterssom det itne verkade så) så svarade han också typ, näääh ja et inte, du är snyggast som vanligt.[tard] vad e problemet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

dumpa fanskapet o släpp loss med mig :s

[zzz]


   
SvaraCitera

här har du

smisk:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blomma:

vad e problemet?

han tyckte det var bäst när det var utan massa nytt antagligen 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

testoOden:

Jag kan ha fel...
men något säger mig att du är en bög och inte alls en smisksugen tös som du försöker tala om för oss här att du är. Erkänn att du är en kille och dessutom bög.

Haha du har fel är jag rädd[smile] Tro det eller ej, men jag är en tjej[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg att du vill ha smisk annars blir det inget sex


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

säg att du vill ha smisk annars blir det inget sex

Men grejen är ju att jag vill att det ska hända på killens initiativ. Vill lixom inte ha något att säga till om[blush] då blir det ju helt fel om jag tvingar honom


   
SvaraCitera