Aviseringar
Rensa alla

Vill färga blondt


Ämnesstartare

Hej 🙂

Jag vill verkligen ha blondt hår annars dör jag! är trött på mitt urfula sandréfärgade hår. Dock finns det ett problem, jag har svarta ögonbryn och vet inte hur dant de skulle funka till blondt, det känns för onaturligt och jag vill inte bleka! vad tycker ni? och får man tillbaka sin naturliga ögonbrynsfärg efter ett tag eller måste jag alltid ha brunt/blonda ögonbryn om jag bleker de?

Sedan undrar jag om man ska bleka håret först och sedan lägga på en blond färg eller hur gör man överhuvudtaget? är det möjligt att göra på något annat sätt? Jag vill inte riskera att få sånt pissgult hår...

Bilden visar exakt så som jag vill ha det 😀

Ni är guld om ni svarar 🙂

the_invasion_movie_image_nicole_kidman_s.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Timyan:

Jag vill verkligen ha blondt hår annars dör jag!

omg, låter allvarligt


   
SvaraCitera

Finns någon slags blekning för ögonbryn också. Fast jag skulle inte själv vilja ha kemikalier så nära mina ögon.

Köp bara något blekmedel, släng i håret och så blir det som det blir. Om du vill vara helt säker på att få det bra så gå till en frisör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja verkligen![n]


   
SvaraCitera

visst går det att bleka ögonbrynen och det är ingen fara att göra så. Blek dom och färga dom ljusbruna, svartbruna ögonbryn och blont hår är fult. i de flesta fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyckte du att kidmans ögonbryn passade till håret på bilden?

tack för svaret 🙂


   
SvaraCitera

kidmans ögonbrynfärg tsm med blont hår går utmärkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, men när man bleker ögonbrynen så förblir de alltid så eller? 🙂


   
SvaraCitera

Timyan:

annars dör jag

Jag har haft svart hår i många år utan att dö, men är du orolig så kan du ju gå till en läkare. [smile]


   
SvaraCitera

Dagens i-landsproblem.


   
SvaraCitera

tja jag skulle nog bleka det, min kompis kör alltid på avfärgning men det är ju olika på ens hår. jag är sandré naturligt men med röda pigment, så kör jag avfärgning blir jag superorange.

har du dock inte det så ska det nog gå bra med vilket som, däremot; blir håret gult säger folk att askblont ska ta bort det gula. (gjorde mitt orangea gult istället ehhh) det finns riktigt ljusa, fina askblonda färger.

annars kan du bara bleka det en gång till så försvinner det gula till slut. sen kan du antingen låta det vara efter blekningen eller köpa en blond färg och hä i, så blir det nog jättebra. [bigsmile] du har ju en bra utgångsfärg också.

det är ju inte som svart eller rött som kan ta ett jävla tag.

framtidstron är död:

färga dom ljusbruna, svartbruna ögonbryn och blont hår är fult

[y]


   
SvaraCitera

jag har mörkbruna ögonbryn till gult hår. Dom flesta tycker det är snyggt säger de.


   
SvaraCitera

Vad lär ni er i skolan nu för tiden egentligen? Nej, det är klart att du inte har samma färg på ögonbrynen för alltid om du färgar dem. De består av hår. Hår växer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Hår växer.

Växer verkligen ögonbryns hår? det syns inte xD vadå kmr det bli värsta utväxten? :O


   
SvaraCitera

Timyan:

Växer verkligen ögonbryns hår?

[tard] allt hår växer


   
SvaraCitera