Aviseringar
Rensa alla

Vill festa


Ämnesstartare

17 år och vill så gärna festa. Jag vill ha kul och träffa nya vänner på fester men problemet är att jag känner dom som festa men konstig nog så bjuder dom inte mig på fest. Vi är ganska bra vänner. Det är inte så att jag är opoppis eller nåt men det är för att jag inte har festat förr. Har frågat dom om man få hänga med på fest men det lät lite oklart när dom svarade, alltså att dom inte vill ha mig där eller något liknande. Efter att frågat så många gånger känns det inte bra att fråga mer. Hur brukar ni göra när ni ska på fest? Brukar ni fråga om man få hänga med eller blir ni bara inbjudna? Kan någon tipsar mig hur man kan göra för att få vara med? Och vad för drick brukar ni ta med? (alltså lätt öl, vin?)


   
Citera

brukar ta med öl, starksprit och vin och massa roliga piller.
weed brukar alltid finnas. gött kaffe också.
det är coolt att knarka
säg inte nej osv


   
SvaraCitera

Oftast frågar ju polarna om man ska med, om inte så är det ju bara o fråga om man för följa med? Om dom är dina vänner så tar dom såklart med dig , om inte så leta nya vänner.
Brukar ta med mig starksprit för om jag dricker öl springer jag o pissar hela tiden.


   
SvaraCitera

silver judas:
brukar ta med öl, starksprit och vin och massa roliga piller.
weed brukar alltid finnas. gött kaffe också.
det är coolt att knarka
säg inte nej osv

vad är det för piller man ska ha för att bli bjuden till fester


   
SvaraCitera

superpojken:

vad är det för piller man ska ha för att bli bjuden till fester

benzo elr adhd medicin


   
SvaraCitera

Vilka ''schyssta kompisar du har'' de säger säker bara så för att verka schyssta men de vill ju uppenbarligen inte bjuda in dig.
Om du skaffar andra party vänner som är på riktigt så kan du nog komma in på en fest utan problem! Glad


   
SvaraCitera

När jag var 16 år hängde jag med på allt. Alla visste att jag alltid bidrog med positiv stämning vilket i sin tur bidrog till att jag var given på varenda tonårsfest. Sedan höll jag i egna fester och well, så lärde jag känna nya människor. Nu med facit i handen vet jag i alla fall att jag hellre festar väldigt sällan (och med festa menar jag inte supa utan kanske ta ett glas vin eller ett par drinkar ute) i gott sällskap. Har du vänner du trivs med, och som trivs med dig, borde ni kunna ha det riktigt festligt och tillsammans lära känna nya människor och på så vis hamna på fester med nya människor. Glad


   
SvaraCitera

kom bara till festen utan att fråga


   
SvaraCitera

Byt kompisar


   
SvaraCitera

fråga dem som festar "vad händer i helgen" och när de svarat så säger du "ok, coolt, jag hänger med"


   
SvaraCitera

bjud in dig själv


   
SvaraCitera