Aviseringar
Rensa alla

vill flytta, trivs inte.


Ämnesstartare

hej, jag funderar på att flytta eftersom jag inte trivs hemma. private anledningar. men jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig.. till socialen eller?


   
Citera
Ämnesstartare

1. hur gammal är du


   
SvaraCitera

2. SCHOOLRULES


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

15


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingen trivs hemma. Ingen. Men vet du var folk gör? Dom håller ut. Sluta vara en sån cry baby ;/

;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antikrist:

Ingen trivs hemma. Ingen.

Nehe? [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Nehe? [shake]

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Antikrist:

[confused]

Jag tror att du har fått något om bakfoten, eller så är du en sådan som hatar alla som mår dåligt för att du själv anser att du har det värre [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns plats i min källare[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Jag tror att du har fått något om bakfoten, eller så är du en sådan som hatar alla som mår dåligt för att du själv anser att du har det värre [smile]

Den va bra 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du kmr inte få eget beoende av soc om du e femton, snarare fosterfamilj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Jag tror att du har fått något om bakfoten, eller så är du en sådan som hatar alla som mår dåligt för att du själv anser att du har det värre [smile]

Jag har det värre, men det har inte med saken att göra, alla tycker livet är skit när man är 15 och dom som inte tycker det borde dööööööööö [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ifall du har någon form av ekonomiskt stöd förutom utökat studiebidrag(jobb, släkt eller äldre toffelpartner) kan du väl flytta hemifrån när du börjar gymnasiet.


   
SvaraCitera

Antikrist:

Jag har det värre, men det har inte med saken att göra, alla tycker livet är skit när man är 15 och dom som inte tycker det borde dööööööööö

Haha [y]


   
SvaraCitera