Aviseringar
Rensa alla

Vill gå ner i vikt, hjälp!


Ämnesstartare

SPASMERSANDRA:

Bättre att du tränar och bygger upp muskler istället.

Jag har redan tillräckligt med muskler, fast magen kan få lite till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Du är knappast mullig med 45 kg utspritt på 158 cm kropp.

Men jag trivs inte med mitt fett, jag trivs bättre med att vara smal..[cute]


   
SvaraCitera

Om du börjar så kommer det inte att bli kul senare. Har varit precis där jag också, och jag ångrar det så, så, sååå mycket. Jag förstörde min kropp, och jag lovar att du också kommer att göra det om du börjar/fortsätter att svälta dig själv. Det är jätte svårt att komma över det senare också, jag kämpar fortfarande.

41 - 42 kg till 158 cm är väldigt lite...

Det är absolut inte värt det.

Vill du ha fin kropp? : Ät hälsosamt, ät lagom och träna. Det är det bästa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker du borde vara nöjd med din kropp,
tycker det är mycket finare att vara lite "mullig"
än att vara för smal.
och det är väl en ganska normal vikt för din längd,
så jag tycker du ska vara nöjd så som du är! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elihcarlson:

och det är väl en ganska normal vikt för din längd,

jag vill inte vara normal/mullig, jag vill vara smal! [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CherryPops:

Har varit precis där jag också, och jag ångrar det så, så, sååå mycket. Jag förstörde min kropp, och jag lovar att du också kommer att göra det om du börjar/fortsätter att svälta dig själv. Det är jätte svårt att komma över det senare också, jag kämpar fortfarande.

På vilket sätt förstörde du kroppen? gick du ner mycket i vikt, och
gick du upp det sen?


   
SvaraCitera

twinsen:

Men jag trivs inte med mitt fett, jag trivs bättre med att vara smal..[cute]

Jag tvivlar på att det ens är tal om något fett, förutom möjligtvis inbillat sådant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske växer på längden? Om du har muskler väger de ju mer än fett, dessutom är du inte tjock. Tänk hur alla de andra som har din längd och väger mer känner om du går runt och säger att du är tjock, de måste ju känna sig asfeta, typ. Jag tror nog du fattar vad jag menar. Men gör som du vill, fast jag slår vad om att du är fin som du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

twinsen:

och nu vill jag så gärna gå ner till 40 eller strax där under!

Vet inte hur gammal du är, men din snabba viktuppgång indikerar att du kanske är påväg in i puberteten? Kan vara så. Även om det är så eller inte ska du absolut inte försöka gå ner mer i vikt, du är underviktig. Träna och ät tills du blir mätt och glad istället [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar du inte att det inte är fint någonstans?
Vem gör du det för? Dig själv? knappast, du kommer ändå inte vara nöjd med dig själv när du ser ut som ett skelett.

Hur gammal är du? Och du kan inte kalla dig själv för mullig, man kan inte vara mullig och väga 45 kilo. Vill du ha bort alla former eller? Om du ens har kommit in i puberteten, för du kommer varken ha några bröst eller rumpa kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GÅ IN HÄR [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

twinsen:

Jag har redan tillräckligt med muskler, fast magen kan få lite till!

herregud....


   
SvaraCitera
blum
 blum

Du är redan underviktig med ett BMI på 18. Rekomenderar att du tar kontakt med Riksföreningen mot ätstörningar om du tror att du behöver gå ner i vikt.

Tråd låst.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Tråden låst


   
SvaraCitera