Aviseringar
Rensa alla

Vill gå upp i vikt


Ämnesstartare

Är 16år och 188cm. Jag väger 65kg är jävligt smal, skulle behöva gå upp i vikt... Är fan lika smal som en tjej BMI på 18.1 [shake]

Vill gå upp till 80 - 90kg... Någon har några tips eller har haft samma problem?


   
Citera

Vill du gå upp i vikt så är det bara att beställa pizza varje dag och röra på dig så lite som möjligt då går du upp ganska så snabbt; dock är det inte speciellt hälsosamt.

Du kanske ska börja träna och skaffa större muskler? Muskler väger som sagt mer än fett, fast det är svårare och jobbigare att få dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KannibalKocken:

Vill du gå upp i vikt så är det bara att beställa pizza varje dag och röra på dig så lite som möjligt då går du upp ganska så snabbt; dock är det inte speciellt hälsosamt.

Jag har suttit inne i 2.5år och bara ätit skräpmat och druckit läsk. Fortfarande as smal.. [censur]


   
SvaraCitera

vikingline:

Någon har några tips eller har haft samma problem?

Har samma problem. Har legat på samma längd och vikt (188 cm/65-70 kg) i fem år.

Träning + massa anabola gör nog susen. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp ett årskort på närmsta gym och lägg upp ett träningsschema, styrketräna minst 4 gånger i veckan och se till att du ligger på ett kaloriöverskott. Ta stora portioner mat och ät gärna många gånger under dagen.
Utan steroider (med också förmodligen) lär det ta sin tid att nå 80 kg, men om du sköter träning och kost väl lär du inte vara "jävligt smal" om sådär 2-3 år.

Dessutom brukar man inte vara särskilt grov när man är 16 år.


   
SvaraCitera

har samma problem fast jag är typ 25 cm kortare än dig
och väger typ 20 kilo mindre så.. du är typ en förstorad version av mig haha


   
SvaraCitera

Ricochet:

anabola

biverkningarna då? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vincenco:

har samma problem fast jag är typ 25 cm kortare än dig
och väger typ 20 kilo mindre så.. du är typ en förstorad version av mig haha

Jag väger bara 65kg för att jag är lång. Hade jag varit lika kort som dig så hade vi varit anoerixa(stavning) brothers...


   
SvaraCitera

vikingline:

e jag varit lika kort som dig så hade vi varit anoerixa(stavning) brothers...

[blush]


   
SvaraCitera

vikingline:

Jag har suttit inne i 2.5år och bara ätit skräpmat och druckit läsk. Fortfarande as smal.. [censur]

Vissa har grymt svårt för sig att gå upp i vikt. Pröva att träna.


   
SvaraCitera

börja styrketräna och ät som fan + drick en gainer efter träningen, så märker du resultat[y]


   
SvaraCitera

vikingline:

Jag har suttit inne i 2.5år och bara ätit skräpmat och druckit läsk

Din press säger: Äter: Nyttigt så, PHAIL på dig [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rawrtarded:

Din press säger: Äter: Nyttigt så, PHAIL på dig

Jag har börjat med det för cirka 1vecka sen. mupp


   
SvaraCitera

vikingline:

Jag har börjat med det för cirka 1vecka sen. mupp

fläsk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rawrtarded:

fläsk

fläsk!


   
SvaraCitera