Aviseringar
Rensa alla

vill ha 1 xperia


Ämnesstartare

Dräparen:

haha blir typ stressad av bilden jag la upp precis. "hur faan kommer man in i menyerna?? ska man trycka på C eller??"

Pilarna om jag minns rätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

haha blir typ stressad av bilden jag la upp precis. "hur faan kommer man in i menyerna?? ska man trycka på C eller??"

hahahhahaha [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

haha blir typ stressad av bilden jag la upp precis. "hur faan kommer man in i menyerna?? ska man trycka på C eller??"

Meny? De har väl knappast SMS-funktion?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjuvasjien:

Meny? De har väl knappast SMS-funktion?

jag har ingen aning! [sad]

känns som att det verkligen är en sådan telefon som bara går att "ringa med". kanske spela typ något spel på men inte mer.


   
SvaraCitera

Har en xperia, den suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

jag har ingen aning!

Grundar det mest på att displayen inte ser ut att vara gjord för det. Känns som jättemånga i min omgivning har X10 mini, vet inte riktigt varför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har hört att du kan köpa den.

seriöst, det är inte som om ett simkort är låst till en specifik telefon. eller har folk glömt hur butiker fungerar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan få min. Har tröttnat på den.

farbror gugge:

har hört att de är dåliga

Sagitta:

Har en xperia, den suger.

Dräparen:

dessa är fräna! hört att de aldrig går sönder

Haha, jag har kvar min sån... någonstans i Malmö[bigsmile]

tjuvasjien:

Meny? De har väl knappast SMS-funktion?

Jo då. Och till skillnad från dom flesta av dagens telefoner funkar den fortfarande bra om tappar den om och om igen samt om man väljer att drämma till någon i skallen med den allt vad man orkar.

aristoteles:

Pilarna om jag minns rätt.

Du minns rätt[y]

Dräparen:

kanske spela typ något spel på men inte mer.

Ringa, smsa och spela. Har för mig att jag suttit o spelat både snake och tetris på den[love]


   
SvaraCitera