Aviseringar
Rensa alla

vill ha den jag inte kan få.


Ämnesstartare

Jag höll på med en kille förut. sen lyckades jag i jättejättefullt tillstånd hångla med hans kompis, på samma ställe som han va på, så han såg oss. han och jag var ju inte tillsammans, men vi hade haft sex o träffades liksom. det ledde till att han inte längre ville ha mig och vårt förhållande rann snabbt ut i sanden. och flera månader gick. sen hamnade vi i samma psykologiklass och började snacka lite igen. har varit o spelat biljard en gång o så. men han hör aldrig av sig, verkar ointresserad osv, jag hör av mig då och då. Det gör att jag vill ha honom mer än någonsin. Han är den enda jag skulle kunna tänka mig att göra någonting med nu, den enda jag vill träffa typ. helt sjukt. men vi träffas ju aldrig typ och det tar bara på min tid att grubbla och tänka på honom.

när vi träffades förut och höll på var jag skeptisk typ varje gång, för han verkade inte särskilt intresserad av mig som person, av mitt liv osv. han snackade på om sina intressen liksom, han va en sån sorts kille. egentligen ointresserad av allt utom det som rör honom. jag skrattade och tyckte han va rolig ibland typ. ett sån kille som jag absolut inte skulle vilja ha ett förhållande me eller över huvud taget hänga med.

men bara för att han inte vill ha mig så vill jag ha honom!

nu undrar jag hur fan jag ska göra för att bara skita fullständigt i honom. för d går typ inte. han vet ju inte att jag är "besatt" 😛 för jag hör inte av mig särskild ofta.
vi går i samma skola och han går i samma klass som flera av mina bättre kompisar, vilket gör att jag lätt stöter på honom.
hur kommer jag över det?
jag vet ju egentligen att jag absolut inte vill ha honom, för det vill jag inte. men det går inte att låta bli att ändå vilja ha honom.


   
Citera

jessi_pessi:

hur kommer jag över det?

Det går över när du hittar nån annan.


   
SvaraCitera

det ger sig med tiden


   
SvaraCitera

Ååååh jag känner igen mig!!
TACK!
[tard]

jessi_pessi:

för han verkade inte särskilt intresserad av mig som person, av mitt liv osv. han snackade på om sina intressen liksom, han va en sån sorts kille. egentligen ointresserad av allt utom det som rör honom. jag skrattade och tyckte han va rolig ibland typ.

Bra beskrivning, jag är också besatt av en kille som verkligen passar in på den beskrivningen. Tragiskt nog attraherar det mig väldigt mycket trots att det inte är bra för mig! [blush] Och det faktum att han inte verkar vilja ha mig gör mig också helt galen. [chocked] Jag blir besatt av jakten, att "vinna över honom". Att bevisa att jag är en intressant person. Tråkigt nog, hur intressant jag än är, så är han alltid mer intresserad av sig själv.

Vad gör man med såna människor? förstår inte hur de kan ha några relationer över huvud taget. [sad]


   
SvaraCitera

Man vill alltid ha den och det man inte kan få


   
SvaraCitera

isola:

Man vill alltid ha den och det man inte kan få

Ligger i Människans natur.


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Ligger i Människans natur.

Knepiga vi är.


   
SvaraCitera

isola:

Knepiga vi är.

Är väl inte så knepigt, man tar något lätt för givet om man kan få det. Sen finns det ingen utmaningskänsla.[wink]


   
SvaraCitera

köttfärssås:

Är väl inte så knepigt, man tar något lätt för givet om man kan få det. Sen finns det ingen utmaningskänsla.[wink]

Rovdjur är vi allihopa, jag med och du med


   
SvaraCitera

fyfan I hear that


   
SvaraCitera

isola:

Rovdjur är vi allihopa, jag med och du med

[smile] Vi var ju jägare hela äldre stenåldern.


   
SvaraCitera

Allt leder till lidande
Orsaken till lidandet är begäret.
Lidandet upphör när begäret upphör.
Genom att gå den åttafaldiga vägen upphör begäret.

Låt oss alla bli buddhister nu. [blush]


   
SvaraCitera

KochamCie:

Genom att gå den åttafaldiga vägen upphör begäret

sexdriften också? [cry] känns omöjligt


   
SvaraCitera

Virvelvind:

sexdriften också? [cry] känns omöjligt

Sant.


   
SvaraCitera

KochamCie:

Sant.

Den är starkare än allt.. [crazy]


   
SvaraCitera