Aviseringar
Rensa alla

vill ha en flickvän


tjejer brukar gilla killar som spelar i band tror jag.


   
SvaraCitera

tjejer gillar bögar.. sett de i rae jepsens senaste video


   
SvaraCitera

Köp en, hörde att asiater är billiga


   
SvaraCitera

colle:

jag har lite arm muskler och ett sixpack

Haha, det är inte det man går efter i första hand [confused][badgrin]


   
SvaraCitera

colle:

jag vet inte hur jag ska få en tjej :S

Charm och självförtroende brukar funka, iaf på mig [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag vill också ha en flickvän.


   
SvaraCitera

nejmen nusse. ta kontakt med någon brud du gillar bara. det behöver inte vara så märkvärdigt. ge dig själv en spark i röven och gå fram och fråga om hon vill fika/hänga/gå på stan/osv. det värsta som kan hända är att du får ett nej. och det är inte så farligt. då vet man att hon inte är intresserad liksom.


   
SvaraCitera
M00N
 M00N

colle:

värkligen

colle:

arm muskler

colle:

sälvförtroende

colle:

minna

[cute]


   
SvaraCitera

Tjejer är jobbiga


   
SvaraCitera

skaffa en rolig hatt


   
SvaraCitera

jag är ledig. jag är snäll å så.


   
SvaraCitera
edroon

colle:

hej hej jag är en 14:årig kille som gick in här för jag känner mig lite deppig. Det är så att jag vill värkligen ha en flickvän. Jag har haft en förut men det var typ i 2:an. jag ser normal ut jag är inte direkt piff men jag har lite arm muskler och ett sixpack men det är för jag tränar parkour. Jag kan prata och skoja med tjejer men är lite blyg att göra första kontakten (typ gå fram och säga hej mm) särskilt om det är en söt tjej. jag har sådär bra sälvförtroende och minna kompisar säger att jag är ganska rolig men jag vet inte hur jag ska få en tjej :S

Du är väldigt ung och det finns mer i livet än att sitta och grubbla över att du inte har en tjej.
Gå ut och lek med vänner, gör saker som du gillar.. för när du minst anar det står din flickvän bredvid dig 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dude, du är 14, man behöver typ inte alls va självsäker i den åldern eftersom tjejer så unga är inte ens vana vid killar, bara öva så löser allt sig efter ett tag


   
SvaraCitera
Bakric

Carrexiz:

Haha, det är inte det man går efter i första hand

Min stjärt heller.
Om du ser helan och halvan på stranden, vem tittar du hellre på?


   
SvaraCitera

Jag tycker et inte spelar nån roll om man har sixpack eller inte, bara kemin mellan två personer stämmer så spelar det ingen roll.

Är i samma position, fast jag är tjej då...


   
SvaraCitera