Forumet - Vill ha en flickvän... :'(

Vill ha en flickvän... :'(

1366 1 26
Jag, som är 16 år nu, har aldrig kysst nån tjej, hållt en tjejs hand eller haft nåt förhållande. Är det för att kag e ful som gör att alla tjejer dissar mig? Har hela tiden försökt att skaffa tjej, men de har alltid sagt ' Jag vill inte prata med dig' ' Är inte... bla bla bla bla...' Är så sjukt trött.. :([zzz]

Spana också in:

Hjärtlös:

omtyckt på riktigt för att man är den man är

Men vad är det som säger att han bara är ute efter "grejen" som du själv verkar vara helt inne på att alla strävar efter.

Han vill kanske bara ha hjälp att komma igång och hitta just den tjejen som han tycker om.. för den hon är. [blush]

[sad][love]
Fasiken:

Han vill kanske bara ha hjälp att komma igång och hitta just den tjejen som han tycker om.. för den hon är.

fast rubriken är "vill ha en flickvän" ingen bestämd form
och det han skriver i första inlägget är att han har försökt med flera olika tjejer men att ingen av DOM vill.
Hjärtlös:

försökt med flera olika tjejer men att ingen av DOM vill.

Kanske tyckt om alla dom för den dom är? ;) Man kan tycka om flera ju.. [wink]

Måste börja någonstans. Även om det kanske ses som lite desperat att han skrev flera så kan det ju även vara under en lång tid han försökt. [blush]
Fasiken:

Kanske tyckt om alla dom för den dom är? ;) Man kan tycka om flera ju.. Måste börja någonstans. Även om det kanske ses som lite desperat att han skrev flera så kan det ju även vara under en lång tid han försökt.

Klart man kan tycka om flera, det förstår jag väl eftersom jag själv gillar flera personer. Tycker bara att sättet han skrev på inte visar någonting som lockar potentiella flickvänner eller vänskap ens.
Hjärtlös:

Klart man kan tycka om flera, det förstår jag väl eftersom jag själv gillar flera personer. Tycker bara att sättet han skrev på inte visar någonting som lockar potentiella flickvänner eller vänskap ens.

Men jag tror inte att han försöker locka till sig potentiella flickvänner när han skriver här. [blush]

Citerade dig bara för att ja blev lite.."bleh" pga att du kändes negativ nu och i en annan tråd som rörde samma ämne typ. [blush] Så är inge o diskutera vidare på egentligen. [love]

Men du har ju rätt.. ifall han ses som desperat så lär han få det svårare. Och vet en tjej om att han försökt med flera så blir det kanske en diss. [sad][love]
BigLover123:

[cute]

sorry för att jag förstörde din tråd. Jag verkar vara bra på det [blush]

Berätta lite mer detaljerat om dina försök till att få kontakt med dom här tjejerna! Går tjejer på samma skola som dig? Hur tar du kontakt ?

För min del blev det bättre genom att bara släppa tankarna om att man vill ha en flickvän. Och försöka skaffa vänner istället och ibland leder det till att man inleder ett förhållande. [love]
ok, kan börja med en av tjejerna i gymnasiet som går i musik klassen. Jag var så intressserad av henne, brukade prata med henne när hon o jag arbetade i samma grupp på Estetisk Komm. och så addade jag henne på fb efter att hon sa dt. Sedan efter en dag så sa hon till sin kompis som sa till mig att hon inte vill prata med mig längre alls, och att jag skrämmer henne... :(