Aviseringar
Rensa alla

Vill ha en flickvän


Passa på att leva ut och ha roligt medan du ännu är ung.
Vara fast i fångenskap hos en tjej kommer du säkert bli förr eller senare ändå. 


   
SvaraCitera

att hitta "en flickvän", vad betyder det egentligen? man kan ju inte vilja ha någon man inte har träffat än. om det handlar om ensamhet så bör du väl vara så öppen du kan vara i sociala sammanhang. om det handlar om att alla andra har något som inte du har så är det rätt tramsigt. 

det jag försöker säga är nog det att energin du just nu lägger på att vilja ha en flickvän kanske borde sparas tills när du har träffat någon du faktiskt har intresse av. att bara ha en flickvän för sakens skull är nog poänglöst. hon dyker säkert upp när du har slutat leta ska du se. 


   
SvaraCitera

rhffgc: hon dyker säkert upp när du har slutat leta ska du se

sånt peptalk Rodnar förlora allt hopp!


   
SvaraCitera

Tickstart:

sånt peptalk Rodnar förlora allt hopp!

Det är det enda rätta Mycket glad


   
SvaraCitera

Armagedon:

Det är det enda rätta Mycket glad

jag har inget hopp kvar men det har uppenbarligen inte hjälpt Rodnar


   
SvaraCitera

Tickstart:

jag har inget hopp kvar men det har uppenbarligen inte hjälpt Rodnar

Det ante mig. Tumme ned


   
SvaraCitera
Exner

Bli sjukt attraktiv så vill alla ha dig.


   
SvaraCitera

Som andra har skrivit så måste du börja ta kontakt med folk. Har du redan vänner så kan du följa med dem på evenemang och träffa deras vänner och på så sätt på kontakt med nya människor. Annars kan det vara bra att börja med att aktivera dig i en intresseförening för de hobbies du har eller utforska de andra klasserna i skolan. Sedan handlar det lite om chans om man träffar någon som man romantiskt sätt klickar med. Man kan maximera dem chanserna genom att hänga på ställen där man tror att den typ av människor man attraheras av brukar vara. Så fråga dig själv vad du vill ha i en partner och fråga sedan var du kan hitta sådana. 

Sedan kan det i allmänhet vara bra att sköta hygien och vara hel och ren om man vill göra sig presentabel och attraktiv. Klä dig så du känner dig bekväm, snygg och ger stark självkänsla och självförtroende. Det gör att du kommer våga ta de chanser du får med potentiella kvinnor du möter som du intresserar dig för.

Så, mina två cent: Träffa nytt folk, fråga dig själv vad du vill ha och var du bäst hittar det samt var hel och ren och självsäker.


   
SvaraCitera

En flickvän är inte allt och det ger inte alltid lycka. Kärlek är farligt att ge sig in på. 


   
SvaraCitera

Fokusera på annat. Bara för att andra har flickvänner så behöver du inte heller ha en. Du kommer bara få mer problem. Det är iallafall vad jag tycker.


   
SvaraCitera

Du kommer inse att jag hade rätt när du skaffat en. Hejdå


   
SvaraCitera

salmisalami:
En flickvän är inte allt och det ger inte alltid lycka. Kärlek är farligt att ge sig in på. 

salmisalami:
Fokusera på annat. Bara för att andra har flickvänner så behöver du inte heller ha en. Du kommer bara få mer problem. Det är iallafall vad jag tycker.

Håller med.

Bekymmer och problem har man så mycket av ändå. 
Lev livet! 


   
SvaraCitera