Aviseringar
Rensa alla

Vill ha en flickvän


Ämnesstartare

Hej allihopa.  Jag är en kille på 16 år och de är så att jag behöver hjälp/tips. Jag vill ha en flickvän, är typ lite oerfaren på det planet, jag vill ha någon att lita på, att prata med.

Några tips från tjejer? Killar är för det mesta idioter mot andra killar runt såna här saker 🙂


   
Citera

Det ända du behöver göra, är att fortsätta vara dig själv och så hittar du formodligen någon som kommer älska dig för den du är 🙂 alla killar är inte idioter, i alla fall inte jag xxxxx 


   
SvaraCitera

JAGÄRSÅJÄVLATRÖTTPÅDESSAKONTAKTANNONSERSLASHJAGVILLHAENPARTNERTRÅDARpliiiiiiis


   
SvaraCitera

det finns typ miljontals sånna här trådar om just detta ämnet över hela internet, provat att läsa igenom nån sån? 


   
SvaraCitera

absentthinking:
JAGÄRSÅJÄVLATRÖTTPÅDESSAKONTAKTANNONSERSLASHJAGVILLHAENPARTNERTRÅDARpliiiiiiis

Hjärta


   
SvaraCitera

Se till att bli vän med tjejer först.


   
SvaraCitera

Du är 16 år, du har lång tid kvar. du behöver inte tynga ner ditt liv med tonvis av bekymmer/problem.


   
SvaraCitera

isola:
Se till att bli vän med tjejer först.


   
SvaraCitera

Lev ditt liv så kommer det!


   
SvaraCitera

Alexandersåklart: Killar är för det mesta idioter mot andra killar runt såna här saker 🙂

Nääh? Vad umgås du med för folk? 


   
SvaraCitera

ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ER DESPERATA SKITUNGAR SOM SKA GNÄLLA HÄR DAG UT OCH DAG IN!!! Och så ska man bli påmind hela tiden om att det är för sent för en och att man ska dö ensam. När jag gjorde kontaktannonser på gamla UM låstes tråden omgående MEN NÄR DET GÄLLER SÅNA HÄR SMÅBARN då stödjer ni det?!!


   
SvaraCitera

Du har partner, du behöver inte gnälla.

absentthinking:
JAGÄRSÅJÄVLATRÖTTPÅDESSAKONTAKTANNONSERSLASHJAGVILLHAENPARTNERTRÅDARpliiiiiiis


   
SvaraCitera

Knegaren:
Du har partner, du behöver inte gnälla.

Jag behöver alltid gnälla, byggare bob. Puss på dig också.


   
SvaraCitera

Nej det behöver du inte för du har en partner. Sätt dig i hammocken nu och lyssna på moraklockan.

absentthinking:

Jag behöver alltid gnälla, byggare bob. Puss på dig också.


   
SvaraCitera

Knegaren:
Nej det behöver du inte för du har en partner. Sätt dig i hammocken nu och lyssna på moraklockan.

Jag har inte träffat min partner på 23 dagar och måste vänta ytterligare en vecka. Jag får panikångestattacker var och varannan kväll pga saknar och är deppig. Nu är han utomlands tills på lördag också så vi har knappt någon kontakt pga dåligt nätverk på hotellet han bor på. Så jo, jag får gnälla. Hammocken? Okejdå


   
SvaraCitera