Aviseringar
Rensa alla

Vill ha en girlfriend


Ämnesstartare

Jag e bi och undrar vart man kan träffa tjejer i åldern 15-21 i närheten utav Borås??? E själv 16 år. Har nt varit bi så länge, men känner att jag e redo för en flickvän... skulle va kul o veta vart man kan hitta andra bi eller lesbiska tjejer...


   
Citera
höna

sånt kommer när de kommer[crazy] palla leta ju


   
SvaraCitera
time
 time

DenStoltaBisexuellaTjejen:

Har nt varit bi så länge

Du menar att du inte varit ute ur garderoben så länge, right?


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Semi:

&ob=av2n

Haha.


   
SvaraCitera

DenStoltaBisexuellaTjejen:

Har nt varit bi så länge, men känner att jag e redo för en flickvän.

Det är förmodligen inte en så stor skillnad i förhållandet. Finns många olika typer av killar.


   
SvaraCitera

DenStoltaBisexuellaTjejen:

Jag e bi och undrar vart man kan träffa tjejer i åldern 15-21 i närheten utav Borås???

http://www.rfsl.se/boras/

Have fun. [smile]


   
SvaraCitera

Venfort:

Have fun.

Ah. Avundsjuk på vilket awesome föreningsliv deras stad verkar ha. 0 bilder och pyttelite information på min stad.


   
SvaraCitera

ceka92:

Ah. Avundsjuk på vilket awesome föreningsliv deras stad verkar ha. 0 bilder och pyttelite information på min stad.

Var bor du? [surprised]


   
SvaraCitera

Venfort:

Var bor du?

Karlskrona. [rolleyes] Blekinge är inte särskilt HBT-glatt i föreningslivet, om det inte sköts av ungdomar är det rätt konservativt.


   
SvaraCitera

ceka92:

Karlskrona. [rolleyes] Blekinge är inte särskilt HBT-glatt i föreningslivet, om det inte sköts av ungdomar är det rätt konservativt.

Ah, trist. [sad] Men du kanske kan vara med i att driva igång hbt-rörelsen i Karlskrona igen. [cute]


   
SvaraCitera

Läste jag just GIRfriend? [blush]


   
SvaraCitera

kika mig jag heter emelie__97 på kik 🙂


   
SvaraCitera

emelie._.97: kika mig jag heter ------ på kik 🙂

Tre fucking ÅR senare xD


   
SvaraCitera