Aviseringar
Rensa alla

vill ha en kille


Aengslig:

Det jag menar... 🙂

Aa, fattade de [crazy] Folk e skit[cheers]


   
SvaraCitera

Dessi:

Aa, fattade de [crazy] Folk e skit[cheers]

HEUASHEUASH

Nej, men ärligt så finns det bra människor men att inse och hitta dem är svårt.. speciellt när det kommer till flickvänner.
Uppmärksamhet är som en drog som tjejer bara inte kan undgå... vart är alla tjejer som är originella och söta utan att behöva vilja ha uppmärksamhet från varje håll.. Varför svika ens nära pga uppmärksamhet? Uberkåthet? Uberbekräftelsebehov? Killar jagar tjejer, tjejer får mer uppmärksamhet och utnyttjar det till fullo och lever sina liv i den bubblan där dom är vackrast snyggast i allas ögon, sedan när ni står där 40år med hängpattar så vilka är det som egentligen skulle kunnat stå bredvid er, jo de som ärligt brydde sig... men dom är borta nu pga av era behov att kunna u9283432¤).
Trött, och ja hatar tjejer atm.


   
SvaraCitera

Aengslig:

Nej, men ärligt så finns det bra människor men att inse och hitta dem är svårt.. speciellt när det kommer till flickvänner.Uppmärksamhet är som en drog som tjejer bara inte kan undgå... vart är alla tjejer som är originella och söta utan att behöva vilja ha uppmärksamhet från varje håll.. Varför svika ens nära pga uppmärksamhet? Uberkåthet? Uberbekräftelsebehov? Killar jagar tjejer, tjejer får mer uppmärksamhet och utnyttjar det till fullo och lever sina liv i den bubblan där dom är vackrast snyggast i allas ögon, sedan när ni står där 40år med hängpattar så vilka är det som egentligen skulle kunnat stå bredvid er, jo de som ärligt brydde sig... men dom är borta nu pga av era behov att kunna u9283432¤).Trött, och ja hatar tjejer atm.

Ja, klart de finns bra människor. O ja, de e assvåra att hitta [cry]

MEN- killar kan oxå va allt de där. Dessvärre [tired] gäller bara att handskas me de jäklarna [bigcheers]

Nej, alla söker nog bekräftelse på att just DE e underbara. Vete fan vrf, men... Själv e ja sån att ja skiter i va folk tkr om mig[badgrin]


   
SvaraCitera

OF 5:

inte för att vara sån men i den åldern finns bara idioti.

Mera fel kan man nog inte ha. Finns gott om snälla och bra killar i tonåren men tyvärr syns oftast bara motsatsen.


   
SvaraCitera

Krillen83:

Mera fel kan man nog inte ha. Finns gott om snälla och bra killar i tonåren men tyvärr syns oftast bara motsatsen.

De få schyssta killarna blir man kompis me, och inser nt vilka de verkligen e förrän de e försent [wink]


   
SvaraCitera

tystnaden som uppstår när en helt ok tjej i fertil ålder frågar vart man kan hitta en kille att para sig med.[ops]


   
SvaraCitera

Dessi:

De få schyssta killarna blir man kompis me, och inser nt vilka de verkligen e förrän de e försent

Hehe kan tänka mig att den risken finns där. 😉

Men det är intressant hur mycket man kan lära sig om och av en annan människa genom att spendera lite tid tillsammans. 🙂


   
SvaraCitera

Mitt första seriösa förhållande inleddes när jag var 22 år.

Mitt råd till dig är därför att inte ha bråttom. Förhållanden bland tonåringar i din ålder leder ofta till massa intriger och liknande (åtminstone var det så i mitt umgänge). Lev livet och ha skoj med dina kompisar vet jag 🙂 Så dyker drömkillen upp en vacker dag!


   
SvaraCitera

Dessi:

Ja, klart de finns bra människor. O ja, de e assvåra att hitta [cry]

MEN- killar kan oxå va allt de där. Dessvärre [tired] gäller bara att handskas me de jäklarna [bigcheers]

Nej, alla söker nog bekräftelse på att just DE e underbara. Vete fan vrf, men... Själv e ja sån att ja skiter i va folk tkr om mig[badgrin]

Visst vill man ha bekräftelse, men fan behöver man bli knullad för att få bekräftelsen? Lite så känns det när det kommer till tjejer :/

bara att se hur folk är på krogen och klubbar gör mig spyfärdig rena hund och katt leken.. (nej klubbar/krogar inte alls mycket gjort det någon staka gång men ack vad man fick se)

Därför känner jag också att jag verkligen inte hör hemma här.


   
SvaraCitera

Lloyd Blankfein:

Mitt första seriösa förhållande inleddes när jag var 22 år.

Tumme upp till dig, både smart och modigt gj.


   
SvaraCitera

snigel:

Hej jag är en 16 årig tjej och jag har i princip aldrig haft ett seriöst förhållande och alla killar runt om mig just nu är bara idioter. Tips på hur man kan hitta killar? Kanske är nån rolig kille som e intresserad av att snacka med mej?

Sluta vara så utseendefixerad och gå efter personlighet så kanske du ökar chansen att ha ett seriöst förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lloyd Blankfein:

Mitt första seriösa förhållande inleddes när jag var 22 år. Mitt råd till dig är därför att inte ha bråttom. Förhållanden bland tonåringar i din ålder leder ofta till massa intriger och liknande (åtminstone var det så i mitt umgänge). Lev livet och ha skoj med dina kompisar vet jag 🙂 Så dyker drömkillen upp en vacker dag!

Du har faktiskt helt rätt. Bra sagt 🙂


   
SvaraCitera

Aengslig:

Visst vill man ha bekräftelse, men fan behöver man bli knullad för att få bekräftelsen? Lite så känns det när det kommer till tjejer :/

Du har skaffat fel sorts tjejer, polarn. Men ja, tjejer har ofta den villfarelsen att de blir mer värda bara för att de kan erbjuda ett bra knull... [n]


   
SvaraCitera

Dessi:

Du har skaffat fel sorts tjejer, polarn. Men ja, tjejer har ofta den villfarelsen att de blir mer värda bara för att de kan erbjuda ett bra knull... [n]

Behöver inte alls vara mitt ex, utan jag tänker mer allmänt vad man sett och hört...

Ja, du säger ju det själv.


   
SvaraCitera

Aengslig:

Behöver inte alls vara mitt ex, utan jag tänker mer allmänt vad man sett och hört...Ja, du säger ju det själv.

Aha, okej

Ja, du vet va ja menar [wink]


   
SvaraCitera