Aviseringar
Rensa alla

Vill ha en kille som hatar mig 🙂


Ämnesstartare

aha, är det därför jag fick så jävla mycket brudar förr.


   
SvaraCitera

Human:

ville ha honom även när han ville ha mig..

om han ville ha dig och du honom, varför blev det inget utav det? nä du vill nog bara ha honom för att han skiter i dig.


   
SvaraCitera

lolw00t?


   
SvaraCitera

Human:

Vill ha en kille som hatar mig 🙂

han kanske har ihjäl dig

Human:

Hur ska jag glömma-?!?!?1 🙁

ta livet av dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hade också blivit kär i han. Var bor han? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Pga de sakerna du berättar om honom? Orka gilla en kille som hatar en och tar droger.

Jag sa inget om honom .... Bara för en kille tar droger betyder de väl fan inte han är en dålig kille? [confused] Skulle inte tro att du är så jävla perfekt heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svårfångad verkar ju funka väldigt bra på dig[badgrin]


   
SvaraCitera

Human:

jag blev i princip kär på första ögonkastet. Han hatar mig på grund av ett missförstånd. Han är allt jag egentligen inte vill ha, han blir alltid för full, han har inget arbete och han tar droger.

han verkar ha en massa personlighet iaf. kanske det du faller för? att han är en sådan färgstark person. sen tycker jag bara att folk borde inse att trevlighet och attraktion är två olika saker. att man kan känna sig attraherad (ja till o med få kärlekskänslor) trots att denna är elak mot en.

men om jag skulle försöka glömma så skulle jag leta upp andra färgstarka personer. gå till nya ställen som är lite nischade. där lär man hitta lite folk tror jag 🙂


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera