Aviseringar
Rensa alla

Vill ha en pojkvän ...


Ämnesstartare

FINNS TRÅD FÖR DETTA!!! Säger som på sw ; *TRÅD RÖKT*


   
SvaraCitera

Det bästa du kan göra för att finna den rätta är tyvärr att invänta honom. Jag antar att detta inte är det svar du söker så då får du vara kreativ och hitta egna möjligheter. Prata med någon på internet eller häng med på fest någon gång. Man måste inte dricka för att ha kul och på festen finns säkert någon kille du kan prata med. Ta vara på alla möjligheter så kommer du finna den rätta.


   
SvaraCitera

Gillar du ost och är villig att ta den i tvåan så är jag din.


   
SvaraCitera

Madde.97:
Hej ungdomar.  Jag är en tjej på 16 år och de är så att jag verkligen behöver hjälp/tips. Jag vill ha en pojkvän ( har aldrig haft en och är oskuld) och de handlar inte om sex ( inte till början i allafall) utan jag vill ha någon att lita på, att prata med. Jag har varit mobbad hela mitt liv (då jag är väldigt mogen och umgås med vuxna eller äldre än mig) och fick veta för några års sedan att mina pappa var otrogen då jag tappade en man förebild i mitt liv. 

De är inte så att jag har problem att vara social men jag går inte ut och dricker och festar är mer hemma och gillar det, men jag skulle gärna vill träffa en kille som delar samma intressen och ja vara lycklig med och jag behöver de nu när jag inte har någon.

några tips från killar och tjejer hur man träffar någon och hur ni gör?

Rasmus-web:
Hej, jag befinner mig lite i samma situation. Jag har svårt att träffa någon på grund ut av att jag inte är en kille som är ute och dricker och festar. Jag känner bara att jag vill ha någon att prata med och kan dela med mig. Om du känner för att prata  skicka ett mail till mig på:


   
SvaraCitera