Aviseringar
Rensa alla

vill ha en tjej som acepterar mig


Ämnesstartare

men anälla måste man fan ragga på stan eller vad ska man göra för att få en tjej?? snälla ge mig tips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara ett tips, du ska inte fråga dig själv vad du vill ha i en flickvän utan vad en flickvän kan tänka sig vilja ha av dig.
Du kommer bara få en flickvän om du är likvärdig dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patriarkatet:
Bara ett tips, du ska inte fråga dig själv vad du vill ha i en flickvän utan vad en flickvän kan tänka sig vilja ha av dig.
Du kommer bara få en flickvän om du är likvärdig dem.

vad menar du? det  är väl ett bra ställe på skola att träffa tjejer så kan man gå hwm till henne o hjälpa henne med läxn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patriarkatet:
Bara ett tips, du ska inte fråga dig själv vad du vill ha i en flickvän utan vad en flickvän kan tänka sig vilja ha av dig.
Du kommer bara få en flickvän om du är likvärdig dem.

vadå vilja ha av mig? vad menar du snälla förklara tydligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

vadå vilja ha av mig? vad menar du snälla förklara tydligt

Du måste ha bra kvaliter för att få en flickvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patriarkatet:

Du måste ha bra kvaliter för att få en flickvän.

hufår man bra kvaliter?   vad menar du? asså vill ha  en mysig tjej som jag kan gå o lägga mig med o mysa  med varje kväll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

hufår man bra kvaliter?   vad menar du? asså vill ha  en mysig tjej som jag kan gå o lägga mig med o mysa  med varje kväll

Då måste du vara en mysig person som hon faktiskt vill mysa med. 


   
SvaraCitera
Hando

Axelinaaas: och att du stavar exakt lika bra... ömm vi ska inte ta den diskussionen nu

Hihihi. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patriarkatet:

Då måste du vara en mysig person som hon faktiskt vill mysa med. 

hur fan är man en mysig person om man är i skolan för helvete?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

hur fan är man en mysig person om man är i skolan för helvete?

det är inte så mysigt att svära i den bemärkelsen. svordomar har nästan enbart sin charm om de kommer ur norrlänningar. 

/personal opinion 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

det är inte så mysigt att svära i den bemärkelsen. svordomar har nästan enbart sin charm om de kommer ur norrlänningar. 

/personal opinion 

ballt men ge mig tips


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

ballt men ge mig tips

d var ett fett hett tips om d ej framgick 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:

hur fan är man en mysig person om man är i skolan för helvete?

Var mogen. Skrick inte. Svär inte. Tänk igenom vad du ska säga innan du säger det. Var inte desperat efter en flickvän. Försök inte ta en flickvän som är utanför ditt område. Om du inte är snygg ska du inte leta efter en snygg flickvän. Var allmänt vänlig. Skaffa kvinnliga vänner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patriarkatet:

Var mogen. Skrick inte. Svär inte. Tänk igenom vad du ska säga innan du säger det. Var inte desperat efter en flickvän. Försök inte ta en flickvän som är utanför ditt område. Om du inte är snygg ska du inte leta efter en snygg flickvän. Var allmänt vänlig. Skaffa kvinnliga vänner.

haha vad menar du med att inte inte skaffa flickvän utanför mitt område? så jag får inte ha en snygg flickvän?  hur skaffar man kvinliga vänner  då?asså  haha klarar inte att ha kvinliga vänner bli så atraherad av brösten:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och varför får jag inte svära?


   
SvaraCitera