Aviseringar
Rensa alla

Vill ha ett fint förhållande =)


Ämnesstartare

Hej! Jag är en kille på nyss fyllda 17 bast, som väntar på den rätta :). Har inte haft ett "seriöst förhållande" på några år, vilket känns förjäkligt.

Har nu blivit väldigt bra vän med en mkt het tjej, som tyvärr har varit tsm med en av mina gamla polare. Det känns fel, känner mig mindre attraherad till denna tjejen p.g.a. detta. ´Jag vet inte om det är värt att hoppas att det ska hända ngt mellan oss, men om det gör det kommer det ändå kännas konstigt, eftersom jag fortfarande är oskuld och inte hon (troligvtis). Vill inte gå in i ett förhållande, därför att jag vill ha en tjej som man kan lita på och som är "orörd". Detta gör att jag blir ngt desperat xD p.g.a att jag kanske måste överge tanken på att hitta en orörd tjej vid 17 års ålder :/
Vet inte, måste nog dissa min grundtanke, och köra på ändå. Känns inte som att det är smart att tänka så längre ^^ Jag gillar tjejen, misstänker starkt att hon gillar mig med :P.
Vad ska jag göra? Köra på eller inte? [bigsmile]


   
Citera

Du kan ju gå med i någon slags extremt rigorös kristen församling, kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3ngen:

en orörd tjej

3ngen:

en orörd tjej

3ngen:

en orörd tjej

3ngen:

en orörd tjej

3ngen:

en orörd tjej

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HHEHE


   
SvaraCitera

Skaffa dig en liten fjortonåring då! Dom flesta sådana är väl orörda. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Du kan ju gå med i någon slags extremt rigorös kristen församling, kanske.

Hahaah , mjo de vore ju ett alternativ , naaat xD


   
SvaraCitera

3ngen:

Hahaah , mjo de vore ju ett alternativ , naaat xD

Då kan du ju ragga på fula tjejer utan vänner, kanske.


   
SvaraCitera

Du vet ju inte ens om hon har knullat.
Varför äre så viktigt att hon inte har haft sex? [rolleyes]
Är det inte liiiiite trångsynt att inte vilja ha ett förhållade med en tjej du gillar, bara för att hon har haft sex? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Då kan du ju ragga på fula tjejer utan vänner, kanske.

Hehe , you make me smile (fast jag inte vill), cuz of ur foolish jokes ^^ [zzz][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Du vet ju inte ens om hon har knullat.
Varför äre så viktigt att hon inte har haft sex?
Är det inte liiiiite trångsynt att inte vilja ha ett förhållade med en tjej du gillar, bara för att hon har haft sex?

Mjo0 de är väl de, får tänka om [party]


   
SvaraCitera

3ngen:

Hehe , you make me smile (fast jag inte vill), cuz of ur foolish jokes ^^

Jag är gravallvarlig. Vill du ha tag på 17-åriga oskulder av kvinnligt kön så är det fundamentala religiösa grupper eller fula och ensamma människor du bör vända dig till. Möjligen kan du få tag på snygga, blyga tjejer med överdrivet romantiserade tankar runt sex.


   
SvaraCitera

3ngen:

eftersom jag fortfarande är oskuld och inte hon (troligvtis).

jamen då är det ju helt kört [rolleyes]


   
SvaraCitera

3ngen:

Mjo0 de är väl de, får tänka om [party]

Har du något bra argument till varför en tjej ska vara oskuld, eller tycker du bara att det är obehagligt att hon har mer erfarenhet än dig? [zzz]


   
SvaraCitera

oliviaa:

Skaffa dig en liten fjortonåring då! Dom flesta sådana är väl orörda. [zzz]

Känns lite som att antalet orörda 14-åringar minskar för varje dag ;<


   
SvaraCitera

mediakatt:

Jag är gravallvarlig. Vill du ha tag på 17-åriga oskulder av kvinnligt kön så är det fundamentala religiösa grupper eller fula och ensamma människor du bör vända dig till. Möjligen kan du få tag på snygga, blyga tjejer med överdrivet romantiserade tankar runt sex.

Vad du är fördomsfull!


   
SvaraCitera