Aviseringar
Rensa alla

vill ha flickvän


Ämnesstartare

vill ha en flickvän som jag kan knulla med och prata med utan att det känns meningslöst. hur får man det?


   
Citera
Ämnesstartare

emocore


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rulla runt på sportshopen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badoo. Eftersom du troligen inte är tonåring (du är känd här i vilket fall) så hänvisar jag inte till den officiella tråden. Finns inget bättre än gamla rävar som lider av samma sakGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill också ha en flickvän.

Knegaren: Badoo. Eftersom du troligen inte är tonåring (du är känd här i vilket fall) så hänvisar jag inte till den officiella tråden. Finns inget bättre än gamla rävar som lider av samma sak

Går det bra där för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:
jag vill också ha en flickvän.
Går det bra där för dig?

20 stalkers och en matchning. Vågar dock inte skriva, ska göra det på midsommar dock om det inte finns några fräscha singeltjejer på festen, för då kommer ja ju va lite full och tuff


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:
Badoo. Eftersom du troligen inte är tonåring (du är känd här i vilket fall) så hänvisar jag inte till den officiella tråden. Finns inget bättre än gamla rävar som lider av samma sakGlad

det verkar så oseriöst, kommer det bara folk som säger hej hur mår du va gör du visa bilder du är snygg o inget mer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får folk här på UM provision varje gång Badoo nämns?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: 20 stalkers och en matchning. Vågar dock inte skriva, ska göra det på midsommar dock om det inte finns några fräscha singeltjejer på festen, för då kommer ja ju va lite full och tuff

oj då.. varför tar du inte kontakt? 20 stalkers är ju mycket iaf mycket för att det skall kunna göra för att du skall ta kontakt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det verkar så oseriöst, kommer det bara folk som säger hej hur mår du va gör du visa bilder du är snygg o inget mer?

Har hört att man får ligga rätt mycket om man spelar sina kort rätt. Men det är ju den kluriga biten.

Anura:

oj då.. varför tar du inte kontakt? 20 stalkers är ju mycket iaf mycket för att det skall kunna göra för att du skall ta kontakt 🙂

Hur går det själv då kompis? 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren: Har hört att man får ligga rätt mycket om man spelar sina kort rätt. Men det är ju den kluriga biten.

ja vet men orkar inte ligga med sånna


   
SvaraCitera
penja

badoo är läskigt. "tja snygging, läget?" "hej gumman, vad gör du uppe så här sent? 😉 " osv. bajsbadoo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja: badoo är läskigt. "tja snygging, läget?" "hej gumman, vad gör du uppe så här sent? 😉 " osv. bajsbadoo

 va ska man säga då


   
SvaraCitera

ja vill ha 1 flickvän som kan bre mackor åt mig när ja sitter vid datorn


   
SvaraCitera