Aviseringar
Rensa alla

vill ha höst


Ämnesstartare

är det fler som längtar till hösten? varför/varför inte?

jag står inte ut med den här mellanperioden, svinkallt på morgnarna och 25 grader på dagen. vet aldrig vad jag ska ha på mig eftersom temperaturen varierar så, så är alltid för varmt eller för kallt klädd.

längtar till löven blir orange, gula och röda och faller ner på marken. längtar till den där friska krispiga luften som hösten för med sig och till dagarna då det är storm och man kan sitta inne med te, kuddar och film hela dagen utan att få dåligt samvete över att man sitter inne när det är fint och varmt ute.

längtar också till höstjackor, halsdukar och höstiga färger som mörklila, vinröd, mörkgrön, brun, senapsgult, orange. boots. kängor.  vantar.

vilken årstid är din favorit och varför? gillar du alla lika mycket?

entertain me


   
Citera
Ämnesstartare

våren är fin 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har längtat efter hösten de senaste tre månaderna. Den är nog här snart. Björkarna hör börjat släppa sina blad.

mvh höstenärbästaårstiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sommaren, jag är i behov av d-vitaminen från solen. Kan annars inte leva normalt. Helst stark sol som min kropp är van med från alla somrar på Sicilien. Blått hav, varm och mjuk sand, lite vind och en svalkande drink i handen...åh Gråter. Jag mår verkligen toppen under sommaren. Men varje årstid har sin charm. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jaaa, ge mig höst nununu. Det ska vara kallt och ruskigt ute. Jag vill ha stickade koftor, flanelliga skjortor och strumpbyxor under kjolar och klänningar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5: Björkarna hör börjat släppa sina blad.

jag såg det idag! lite gula har dom börjat bli. mhmhmm

jag gillar nog alla årstider i början av dom. förutom vintern. längesen jag blev glad av att se den första snön


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hösten är bäst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvirrad Trodde det var höst redan. Gillar inte höst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd: är det fler som längtar till hösten? varför/varför inte?

OOjaaaaaaaaaa! Vill känna att jag andas! 

Läste häst först btw, 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
Förvirrad Trodde det var höst redan. Gillar inte höst.

det är ju 24 grader och inte ens kalla vindar :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd:

det är ju 24 grader och inte ens kalla vindar :/

Iskallt på natten :// var iofs utomlands hela sommarn så vet inte om det var samma sak på sommaren lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Iskallt på natten :// var iofs utomlands hela sommarn så vet inte om det var samma sak på sommaren lol

jo alltså det börjar ju bli höst, men har inte riktigt blivit det på riktigtLedsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd:

jo alltså det börjar ju bli höst, men har inte riktigt blivit det på riktigtLedsen

Tur. Hoppas på att sensommarn ska vara så länge som möjligt och sen bli vinter. Vintern får gärna vara kort den med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag trodde du hette olof först och jag vill också ha höst :/ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
jag trodde du hette olof först och jag vill också ha höst :/ 

varför olof? Tardig


   
SvaraCitera