Forumet - vill ha iphone 4 :((

vill ha iphone 4 :((

1643 0 22
heeyy :D är tjej på 13
Nu äre så att jag JÄTTEgärna vill ha en iphone4, men jag har inte råd, mina föräldrar vill inte köpa en till mej (dels för att jag fick xperia mini pro i present nyligen + att den är för dyr) men jag känner att jag MÅSTE ha den, vet ni vart den finns billigt? eller hur jag ska övertala min pappa eller nått
Gör ALLLLLLT !

Spana också in:

Blivande_japan:

jaha

haha ja? xP

ChibbiBull:

*host*fjortis*host*

haha nej, varför är jag fjortis? för att jag vill ha en iphone4 Xo?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

teensoundman:

Köp från ebay eller amazon... Skit mkt billigare än köpa här i Sverige. Ack du måste vara 18

Nästa månad kommer Iphone 5 ut...

Okej :)tack
lenne1234:

hahahaahaahahahahahahaha är man bortskämd för att man vill ha en iphone`?? hahahahha

Fan vad lättroad du är då.

Ja, man är bortskämd ifall man vill att ens föräldrar ska köpa en iPhone åt en när man är 13 år och redan har en xperia. Det är otroligt ondöigt och korkat.

Ifall jag någonsin själv får barn så ska ungjäveln nöja sig med en jävla 3310:a. O duger inte det så blir det stryk.
gaash vad cool och bortskämd jag är! jag har är 13 och fick en xperia mini i present. Haha ingen vill säkert skaffa barn me dej för du verkar ingen bra morsa hörredu ;)

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

och eyy du, nu vare ju så att jag fråga om ni visste vart den fanns billigt, så kom inte med massa bullshit kommentarer när du inte ens VET vem jag är eller något.
men vad gullig du är som lägger ner tid på mitt forum^^ de värmer hörredu