Aviseringar
Rensa alla

Vill ha mitt ex tillbaka


joyoo
Ämnesstartare

Kommer kanske bli rätt mycket text nu men ska försöka göra allt så kortfattat som de går!
Min pojkvän gjorde slut med mig för snart en månad sen, pga att han har mycket i fotbollen som han satsar stenhårt på och måste fokusera. Dessutom bråkade vi väldigt mycket i vårat förhållande som höll i över ett år, och de var mest helt onödiga bråk. På dessa snart 4 veckorna har han ändå verkat jätte osäker, vi hade ett väldigt seriöst och speciellt förhållande. Vi var inte bara pojkvän och flickvän utan även bästa vänner, vi kunde verkligen prata om allt med varandra och vi gjorde mycket tillsammans. Han har både gett mig positiva signaler och negativa. Dom första 2 veckorna var jag väldigt på, jag bad honom jämt att komma tillbaka, ringde och smsade hela tiden och visade att jag var otroligt ledsen. Men efter en massa råd jag läst och fått höra så är det inte något jag borde göra. Tvärtom, vara den han blev förälskad i och inte den han gjorde slut med helt enkelt. Iallafall, han har sagt saker som ''de kanske bli vi igen om några år, man vet aldrig i framtiden, jag är säker på att jag inte vill ha ett förhållande på länge, ytterst liten chans att vi går tillbaka till varandra'' vilket gör mig otroligt ledsen. MEN jag har insett att de är så han säger när jag gör honom irriterad. Dom senaste gångerna vi snackat, som för ett antal dagar sedan så skrev jag en lång text där jag bad om ursäkt för mitt beteende dom senaste dagarna, hur mycket jag älskar och saknar honom osv. Ja, jag skrev typ allt. Och jag fick till svars ''Jag vet, och jag ska tänka på allt''. Häromdan frågade jag honom vad de är som han ville att jag skulle ändra mig på. Och jag märkte att han blev glad när jag frågade eftersom jag visade att jag verkligen ville ändra på mig. Vilket han också sagt till mig att han verkligen sett en förändring hos mig och att det är bra. Jag har lätt att tolka honom på sms och jag är säker på att han blev glad att jag frågade och jag visade även en bra och glad sida när jag frågade honom, inte ett dugg deppig utan precis den personen jag är annars. Något inom mig säger att han kommer tillbaka förr eller senare, alla säger de till mig. Men ibland får jag bara sån ångest och vet inte vart jag ska ta vägen. Han säger att han saknar mig, men kommer han någonsin sakna mig tillräckligt mycket för att ta tillbaka mig? Han säger även att han inte kan förlora mig helt, att han inte klarar sig utan mig och han är livrädd att förlora mig som vän. Så alltså betyder jag fortfarande mycket för honom.. Ska jag fortsätta att inte höra av mig så mycket, eller ska jag inte höra av mig alls? Ska jag fråga om han vill träffas över en fika fastän jag vet att han inte är en sådan person som direkt skulle gå med på det? Han är mitt livs kärlek, mitt allt. Jag behöver verkligen honom. Snälla hjälp mig.. Någon som fått tillbaka sitt ex? Isåfall hur? 🙁


   
Citera

vi hade ett väldigt seriöst och speciellt förhållande= gjorde slut pga av att han satsade på fotboll.................................okeeeeeeeeeej. coolt att det var antingen eller....tyvär du kan inte vara i mitt liv, jag  tänker spela fotboll


   
SvaraCitera

erbjud honom pengar

lr fånga honom med nät


   
SvaraCitera

följ efter honom o råka stöta på honom överallt, så kommer han tro att det var "meant to be"

funkar alltid för mig


   
SvaraCitera

Om ni forf är vänner kan ni väl ta en fika fattar inte problemet


   
SvaraCitera

Trust me du vill inte ha ditt ex tillbaka.


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

Fkpaw:
vi hade ett väldigt seriöst och speciellt förhållande= gjorde slut pga av att han satsade på fotboll.................................okeeeeeeeeeej. coolt att det var antingen eller....tyvär du kan inte vara i mitt liv, jag  tänker spela fotboll

Skrev ju dock att de var för mycket bråk i förhållandet, så de fick honom att tappa fokuset på fotbollen.


   
SvaraCitera

joyoo:

Skrev ju dock att de var för mycket bråk i förhållandet, så de fick honom att tappa fokuset på fotbollen.

låt grappen spela sin fotboll. Vad heter han? sebastian?


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

Fkpaw:

låt grappen spela sin fotboll. Vad heter han? sebastian?

Spelar väll ingen roll vad han heter haha 


   
SvaraCitera

joyoo:

Spelar väll ingen roll vad han heter haha 

det säger mycket om förhållandet? vad heter du? matchar det ihop liksom? 

Det är sånt som kommer ifatt er i slutändan vet du :/


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

Fkpaw:

det säger mycket om förhållandet? vad heter du? matchar det ihop liksom? 

Det är sånt som kommer ifatt er i slutändan vet du :/

Ja de matchar men förstår inte hur namn kan ha med att hitta tillbaka till varandra att göra.. Om jag inte missförstått dig 


   
SvaraCitera

joyoo:

Ja de matchar men förstår inte hur namn kan ha med att hitta tillbaka till varandra att göra.. Om jag inte missförstått dig 

Ett namn står ju för så mycket, det är ju essentielt att namnen ni har o lägger en central grund för det ni bygger erat förhållande på? När du tänker på honom tänker du ju på hans namn, för hans namn står ju för honom o allt ni har ihop dvs har upplevt.

Om era namn inte matchar, hur ska era liv göra det?


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

Fkpaw:

Ett namn står ju för så mycket, det är ju essentielt att namnen ni har o lägger en central grund för det ni bygger erat förhållande på? När du tänker på honom tänker du ju på hans namn, för hans namn står ju för honom o allt ni har ihop dvs har upplevt.

Om era namn inte matchar, hur ska era liv göra det?

Men våra namn matchat 


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

joyoo:

Men våra namn matchat 

Men våra namn matchar*


   
SvaraCitera

joyoo:

Men våra namn matchar*

vad heter ni? det låter inte som du är så inlärd på förhållanden med tanke på att du ifrågasatte det :/


   
SvaraCitera