Aviseringar
Rensa alla

Vill ha mitt ex tillbaka


joyoo
Ämnesstartare

Fkpaw:

vad heter ni? det låter inte som du är så inlärd på förhållanden med tanke på att du ifrågasatte det :/

Alexander och josefine 🙂 


   
SvaraCitera

det finns fler indianer i kanoten min vän

bättre en pojkvän i skogen än 5 i handen


   
SvaraCitera

joyoo:

Alexander och josefine 🙂 

det låter lite för mycket stureplan :/ e ni sthlmare? då funkar det nog rätt bra


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

Fkpaw:

det låter lite för mycket stureplan :/ e ni sthlmare? då funkar det nog rätt bra

Haha nej faktiskt inte, ganska långt från Stockholm 😉 


   
SvaraCitera

joyoo:

Haha nej faktiskt inte, ganska långt från Stockholm 😉 

ok, men jag vet inte riktigt vad det är för snubbe men det låter som du hispar över han lite för mycket. Det kanske var roligt o fint att vara kär i någon o rätt tomt nu efteråt. Men var det verkligen så bra om ni bråkade mycket o så? 


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

Fkpaw:

ok, men jag vet inte riktigt vad det är för snubbe men det låter som du hispar över han lite för mycket. Det kanske var roligt o fint att vara kär i någon o rätt tomt nu efteråt. Men var det verkligen så bra om ni bråkade mycket o så? 

Vi bråkade väldigt mycket om onödiga saker. Tyvärr var de jag som startade dom. Han är en jättebra kille även om han gjort misstag. Så han är absolut någon jag inte kommer sluta kämpa för! 


   
SvaraCitera
reben

om ni är vänner är det väl bara o fortsätta umgås o hoppas på det bästa lr 

joyoo: Någon som fått tillbaka sitt ex? Isåfall hur? 🙁

m när jag va 17. han låg med nån tjej med rosa hår sen ångrade han sig o ville va ihop igen. 


   
SvaraCitera

Surrläste igenom texten och det jag snappat upp påminner mycket om något jag vart med om.
Han jag tyckte om sa också att det kunde bli vi om några år, nu i efterhand har jag förstått varför: dels pga. tråkig historia (bråk och elände) men mest på grund av att folk inte ville se oss ihop. Det fungerar liksom inte att ha hela världen emot sig och försöka bygga upp något som är ganska förstört

Vet inte hur lika våra, din och min, historia är men vet hur det är att känna som du gör. Att man ser det bra i något som inte verkar bra.
Enda tipset jag kan ge är att stå ut med att vara utan det du saknar. Jag vet inte om det går över helt för alla men för mig gjorde det det. Jag kan acceptera situationen och att mitt liv inte passar med hans.
... Saker & ting kanske ändras i framtiden, om några år, då kanske det passar. Så jag tyckte du ska ägna dig åt annat och låta framtiden ge dig svar på hur det blir. Planera ingenting, försök hålla ett hälsosamt avstånd från relationen och håll dina tankar och känslor för dig själv. Du kan prata om dem med någon eller några som du litar på men gör ingen stor grej av det.

Det löser sig 🙂


   
SvaraCitera
joyoo
Ämnesstartare

finmatta:
Surrläste igenom texten och det jag snappat upp påminner mycket om något jag vart med om.
Han jag tyckte om sa också att det kunde bli vi om några år, nu i efterhand har jag förstått varför: dels pga. tråkig historia (bråk och elände) men mest på grund av att folk inte ville se oss ihop. Det fungerar liksom inte att ha hela världen emot sig och försöka bygga upp något som är ganska förstört

Vet inte hur lika våra, din och min, historia är men vet hur det är att känna som du gör. Att man ser det bra i något som inte verkar bra.
Enda tipset jag kan ge är att stå ut med att vara utan det du saknar. Jag vet inte om det går över helt för alla men för mig gjorde det det. Jag kan acceptera situationen och att mitt liv inte passar med hans.
... Saker & ting kanske ändras i framtiden, om några år, då kanske det passar. Så jag tyckte du ska ägna dig åt annat och låta framtiden ge dig svar på hur det blir. Planera ingenting, försök hålla ett hälsosamt avstånd från relationen och håll dina tankar och känslor för dig själv. Du kan prata om dem med någon eller några som du litar på men gör ingen stor grej av det.

Det löser sig 🙂

Tack så jättemycket för hjälpen! 🙂 


   
SvaraCitera

joyoo:

Tack så jättemycket för hjälpen! 🙂 

np 🙂


   
SvaraCitera

Vill han inte ha dig äre bara å sluta satsa. Finns inge värre än gamla ex som är som klistermärke i arslet på en.


   
SvaraCitera

Pundarjävel:
Vill han inte ha dig äre bara å sluta satsa. Finns inge värre än gamla ex som är som klistermärke i arslet på en.

Du har inte förståelse för att någon ångrar sig, saknar och älskar någon annan?
Tycker också klängiga kan vara jobbiga, särskilt om man inte är intresserad men man är bra djävla trög om man tror att ngn kmr klänga på en hela livet

bara att stå ut


   
SvaraCitera

finmatta:
Du har inte förståelse för att någon ångrar sig, saknar och älskar någon annan?
Tycker också klängiga kan vara jobbiga, särskilt om man inte är intresserad men man är bra djävla trög om man tror att ngn kmr klänga på en hela livet

bara att stå ut

Kör hellre på å vara rak än å komma med en massa gulligull snack.


   
SvaraCitera

Pundarjävel:

Kör hellre på å vara rak än å komma med en massa gulligull snack.

Man är rak om man säger att man fortfarande tycker om någon och vill försöka igen

Tycker det är fint att man försöker. Man framstår bara som okänslig om man går från att älska och behöva någon ena veckan och andra veckan tänka "näej, skitsamma, jag känner ingenting"

Det är sådana som inte ska klaga på att någon "klänger" (man klänger när man är tjatig och jobbig på ett själviskt sätt)


   
SvaraCitera

Pundarjävel:

Kör hellre på å vara rak än å komma med en massa gulligull snack.

Förstår vad du menar men det finns dem som visar sig raka och ärliga med varma känslor. Allting behöver inte bli så himla kallt bara för att förhållandet/kärleken tagit slut, tycker man kan visa omtanke och förståelse men ändå vara tydlig med att man inte vill just nu och behöver tid och utrymme.


   
SvaraCitera