Aviseringar
Rensa alla

vill ha navelpiercing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ämnesstartare

starkenbeerg:

men om jag gör det på salong borde det väl bli bra? blir det äckligt finns det säkert nån salva eller nått så det blir bra igen eller?

vet faktiskt inte hur man gör för att bota det, men om du gör det hos en seriös och bra piercare minskar ju risken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 gå inte till en salong dör det inte behövs underskrift! De är ofta oseriösa och det är större risk att det blir fel eller infekterat senare

Fortsätt försök att övertala dina föräldrar eller kompromissa på något sätt istället 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:

men om jag gör det på salong borde det väl bli bra? blir det äckligt finns det säkert nån salva eller nått så det blir bra igen eller?

alltså du behöver ju rätt verktyg (så gå till en studio snälla) och sen tvätta ordentligt tills allting läkt. Att få en infektion är banne mig inte roligt. 
dsc09208_90536240.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:
dom tycker att jag är för liten och dom tror attb det bara kommer bli infekterat o så, men då är det väl bara att ta ur den eller?

När jag sa seriöst ställe så menade jag Inte ett ställe som pircar utan underskrift från föräldrar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:
 gå inte till en salong dör det inte behövs underskrift! De är ofta oseriösa och det är större risk att det blir fel eller infekterat senare

Fortsätt försök att övertala dina föräldrar eller kompromissa på något sätt istället 

kompromiss med vad? nästan inte nått som biter på dom:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tegel:

När jag sa seriöst ställe så menade jag Inte ett ställe som pircar utan underskrift från föräldrar

men det måste väl finnas seriöst piersare som inte behöver underskrift, det gör dom väl inte mindre seriösa när dom inte vill ha underskrift?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

alltså du behöver ju rätt verktyg (så gå till en studio snälla) och sen tvätta ordentligt tills allting läkt. Att få en infektion är banne mig inte roligt. 
dsc09208_90536240.jpg

men om jag gör allt det är det ju inte så stor risk att jag för infektion eller?:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:

men om jag gör allt det är det ju inte så stor risk att jag för infektion eller?:)

tro mig, hade det varit så enkelt hade folk inte arbetat som piercare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:

men det måste väl finnas seriöst piersare som inte behöver underskrift, det gör dom väl inte mindre seriösa när dom inte vill ha underskrift?

jo oftast e det nog tyvärr så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:

men det måste väl finnas seriöst piersare som inte behöver underskrift, det gör dom väl inte mindre seriösa när dom inte vill ha underskrift?

ALLA seriösa piercare kräver medgivande från omyndigas föräldrar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

tro mig, hade det varit så enkelt hade folk inte arbetat som piercare 

men dom som arbetar med et har väl nått papper på det som man kan få se?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:

men dom som arbetar med et har väl nått papper på det som man kan få se?

men va..... alltså, hade det varit så enkelt att göra en piercing på sig själv hade ju ingen gått till en piercare 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säger inte att det är enkelt men det finns många som kan och är bra på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vänta några år tycker jag! du är fortfarande ung!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie:
vänta några år tycker jag! du är fortfarande ung!

det är ju det som är grejen, man vill ha det när man är ung jue:( och så tycker jag att det är coolt och man verkar vuxen


   
SvaraCitera