Aviseringar
Rensa alla

Vill ha sex men inte suga av ng


Puff99
Ämnesstartare

Hej, jag är en tjej som snart är 16 år. Jag är oskuld men vill verkligen bli av med den, det ända jag är rädd för är om killen vill att jag ska suga av honom! Är det onormalt att jag inte vill det? Jag tycker det känns lite äckligt, jag skulle kunna göra det om han hade en kondom på men ändå vad ska jag göra? är det onormalt att jag inte vill suga av någon kille?  


   
Citera
Exner

Säg bara att du inte vill. 


   
SvaraCitera
mens
 mens

Nej det är inte onormalt. Du ska inte göra något du inte vill. Sex ska vara skönt och kul för båda och inte innehålla något någon inte vill göra. Respekterar han inte dig så är han inte värd att fortsätta umgås med.


   
SvaraCitera

Du kan säga nej men var beredd att bli örfilad. Det hade jag gjort.


   
SvaraCitera

Det behöver du inte. 


   
SvaraCitera

Det behöver ju inte om du inte vill, men samtidigt så tycker jag inte att du ska känna att det är hela världen/vara rädd för att prova. 


   
SvaraCitera
mynona

Nej det är inte onormalt att inte vilja suga av, det är ingen självklarhet att göra det: det finns ju inget självklart med sex, sex har man för nöjes skull och därför ska man följa sin egen smak och göra det både man själv och den man har sex med båda vill samtidigt


   
SvaraCitera

Bara vrider mig av skratt. Fan vad kul. JO DU MÅSTE SUGA  OCH FÅ MUNNEN FULL AV SPERMA!


   
SvaraCitera

Självklart ska du säga nej det inte passar dig . 


   
SvaraCitera

Bara för att man har sex dvs gillar att knulla så är det självklart inget krav att man varken "måste" suga och/eller slicka. 


   
SvaraCitera

Säg bara att du inte vill. Respekterar han inte det så är det bara att dra där ifrån. Båda ska vara med på allt ni gör.


   
SvaraCitera

Jag kan ta din oskuld om du vill så slipper du suga.Galen


   
SvaraCitera

Det är inte onormalt att inte vilja suga av någon, jag vill heller inte det första gången.
Säg det till honom kanske redan innan ni väl blir kåta och om han inte respekterar det så ska du sluta umgås med honom för han har inte rätt att tvinga dig till något du inte vill.


   
SvaraCitera
lok501

Du behöver inte suga av någon för att ha sex med dem. Sex ska vara på bådas vilkor och du skall därför inte behöva oroa dig innan du känner dig redo för det. Det är inte onormalt att inte vilja


   
SvaraCitera

oralsex är bara en dum ideologi som eliten har utvecklat för att kontrollera massorna. våga vägra oralsex.


   
SvaraCitera