Aviseringar
Rensa alla

Vill ha sex men vågar inte


Ämnesstartare

Är 13 år och vill gärna ha sex, men vågar inte... Jag vet att många kompisar haft det med äldre killar och känner mig så utanför. Några tips?


   
Citera

”Ibland måste man göra saker man inte vågar,
annars är man ingen människa utan bara en liten lort."

Lr de kanske inte passar in här?Skeptisk


   
SvaraCitera

Du behöver inte ha bråttom. Du har hela livet på dig.


   
SvaraCitera

Förlora din oskuld till någon du älskar, tex en pojkvän. Det är mycket bättre tycker jag än att leta upp en kille och bara ha sex med den personen. 


   
SvaraCitera

Du är 13 chilla. Vågar du inte så är du inte redo


   
SvaraCitera

Finns ingen anledning till att stressa. Vänta tills du gör det med den du faktiskt vill göra det med, inte bara för att få det gjort eller för att andra har.


   
SvaraCitera
Draug

Då är det bättre att avvakta i ditt fall tror jag. Det ska kännas bra och inte som något tvång eller att det är jobbigt liksom. Om du nödvändigtvis måste, vänta tills du träffar någon som du verkligen bryr dig om och likaså han bryr sig om dig tillbaka och kör på då istället.


   
SvaraCitera

schim:
Du är 13 chilla. Vågar du inte så är du inte redo

+1


   
SvaraCitera

schim:
Du är 13 chilla. Vågar du inte så är du inte redo

Precis har aldrig förståt varför man ska stressa över det... Onanera så långe!


   
SvaraCitera
Exner

Låt det ta sin tid. Ingen brådska.


   
SvaraCitera

Om du säger att du inte vågar så ska du såklart vänta tills du träffar någon du känner dig trygg med. Glad


   
SvaraCitera
leiz
 leiz

Vänta tills du blir kär i en kille och känner dig trygg med honom, känn ingen press för vad andra gör. 


   
SvaraCitera

Se inte oskulden som ett hinder i livet. Varken en stress att bli av med den för den delen heller. När du hittar den rätta som får dig att känna trygghet och passion med.

Lev i en nutid och inte en framtidsbild.


   
SvaraCitera

om man ta meta innan man knulla bli man lugn och våga


   
SvaraCitera

15 år innan man egentligen får ha sex annars räknas det som samlag med barn....
Om dina vänner är 13 och säger att de haft sex med äldre killar så skulle jag inte tro på det... genomsnittet i sverige att förlora oskulden är 18 år läste för någon dag sedan... iaf det är den typiska lögnen när man kommit in i puberteten och vill verka "cool".
Om du bara börjar ha sex utan att tänka med vem så kommer du ångra dig...tro mig.


   
SvaraCitera