Aviseringar
Rensa alla

Vill ha tillbaka honom..


Ämnesstartare

(KAN BLI RÖRIGT)

Jag och mitt ex träffades i september 2011, och han gjorde slut med mej två gånger under loppet av sju månader. Och jag gjorde slut med honom den 1 maj, pga att jag fick känslor för ett ass men iallafall.

En vecka efter vi blev tillsammans sov jag hos honom funka jätte bra o så.

Jag har svårt med min partners föräldrar men hans föräldrar var de inget problem med alls, jag kände mej hemma när jag var där. Hans mamma dukade fram till mej med när dom skulle äta utan att ens fråga mej om jag ville ha. Och runt juletid köpte hon sån chokladkanin & julkalender ochsåå. Hon har även köpt present till mej. Alltså jag kände mej verkligen hemma där & jag kunde prata med henne om allt utan & skämmas eller något.

Efter jul gjorde han slut med mej, via telefon. Men de var han som grät mest & han hade väldigt svårt att få ut orden.. Men sen ringde han en halvtimme efter och grät ännu mer & sa att han ändrat sej.. Efter ungefär 2 veckor hände de igen.. Han gjorde slut med mej framför mej. Men när jag börja gråta tog han mej i famnen & trösa mej. Och då trodde jag att jag kunde gå vidare igen... Att såhär ska de vara.. Men redan nästa dag blev vi tillsammans igen..

Jag tycker inte om att visa mej eller så men inför honom så kunde jag. Han visste exakt allt & accepterade mej. & han fick höra mycket rykten om mej.. men sket ide..

När jag gjort slut med honom i maj, för jag fick känslor för en annan kille som var ett as. Och jag ångrar mej grymt mycket.. Men de visade jag inte första veckan.. Vi sa vi skulle fortfarande vara vänner efter och vi sa till varann att vi älska varann..

Sen i juli sov jag hos honom, trodde vi var vänner. sa att vi inte behövde sova i samma säng.. Men han ville de. Och när han skulle säga Elin så sa han älskling & jag konfronterade honom då och då sa han att han inte gjorde de... Sen blev de att vi hade sex. Och innan vi skulle sova sa han att jag var underbar & fantastisk..

Jag saknar honom otroligt.. Aldrig känt så förut.. Jag har försökt prata med honom om de, men han har gått vidare. Han har ändrat sätt totallt, festar & är ute på nätterna. Och nu på sistone har han kallat mej, hora & slyna & ful & tjock... Och han har en ny tjej..

Han "vill" inte träffa mej & prata om de. Jag tror då att han ska få känslor igen.

Förlåt för lång text, men hoppas någon kan ge svar på vad jag kan säga & göra för att få honom & fatta...


   
Citera

elins95:

Förlåt för lång text, men hoppas någon kan ge svar på vad jag kan säga & göra för att få honom & fatta...

han är dum i huvudet. du är naiv. släpp honom och gå vidare.


   
SvaraCitera

Uppenbarligen så är det något som gör att han inte kan stå för sina känslor för dig, och kan han inte det så är han inget att ha. Du kan få bättre!


   
SvaraCitera

Han är ett svin, du förtjänar bättre!!! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

han är dum i huvudet. du är naiv. släpp honom och gå vidare.

de är de som är problemet, jag kan inte gå vidare ju..


   
SvaraCitera