Aviseringar
Rensa alla

Vill han bara ligga?


Ämnesstartare

Har träffat en kille i ca 2,5 månader nu. Gillar han väldigt mycket, men problemet är att han ger dubbla signaler! Han har alltid skickat minst ett sms om dagen och varit ganska "på" men nu hör han av sig mindre och mindre och svarar inte ibland..  kan även tillägga att vi har legat med varandra nästan varje gång, förutom gångerna vi har varit med hans eller mina kompisar. Har även träffat hans mamma och syster och han tjatar ofta om att jag ska följa med honom och träna. Senast vi träffades ville han ligga och krama mig i sängen, vilket han aldrig har gjort förut, när vi skulle skiljas åt gav han mig också en lång och tight kram och sa "vi hörs"  I början var jag ganska "off" och han tvärt om, men nu hör han av sig mindre och mindre.. har frågat honom förut vad han tycker och om han ville fortsätta att träffas.. då sa han att han har ganska mycket i sitt liv nu och vill ta det långsamt, men att han ville träffa mig. Träffade honom senast i förrgår och han har inte hört av sig än så jag gjorde det idag men han var jävligt seg och svarade inte på mitt senaste sms.. Så vad fan vill han tror ni??  Funderar på om han playar mig som alla andra... 

I


   
Citera

Kan vara så att han fann dig intressant för att du var så off. Vissa människor vill helt enkelt ha det de inte kan få.


   
SvaraCitera

Har lärt mig med tiden att killar inte går att läsa mellan raderna, hör han inte av sig som förut så gillar han dig helt enkelt inte eller så har han en jävla bra orsak till att han inte gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja det är väl så, bara vänta och se!:/ 

J

Tre av hans vänner har också börjar skriva till mig.. Vill ofta bjuda mig på fest, men har alltid tackat nej.. Samma sak idag, men är så himla sugen på att festa då jag inte har gjort det på länge, men känns lite dumt och konstigt om de bjuder mig på fest när inte han är där? Man kan väl inte komma då eller? Haha.. Många av hans vänner skulle dit... Men han vill ju ändå inget med mig??


   
SvaraCitera

ja han vill ba ligga


   
SvaraCitera

Verkar bara som han är sugen på att ligga..


   
SvaraCitera

ajyprah: Kan vara så att han fann dig intressant för att du var så off. Vissa människor vill helt enkelt ha det de inte kan få.


   
SvaraCitera

Älskar när folk vänder sig till forum som detta med sådana här frågor.. 


   
SvaraCitera

Se vad som händer om du inte hör av dig på ett tag


   
SvaraCitera

Är de så bara då? Skönt att ligga ju.


   
SvaraCitera

Stekarn:
Är de så bara då? Skönt att ligga ju.

Om TS tycker att det är "bara" så är det inget att ifrågasätta. 

TS ser det som ett stort problem och hade antagligen inte skapat en tråd om det ifall det var så att "bara" ligga var helt ok för TS. 


   
SvaraCitera

Blåbärt:

Om TS tycker att det är "bara" så är det inget att ifrågasätta. 

TS ser det som ett stort problem och hade antagligen inte skapat en tråd om det ifall det var så att "bara" ligga var helt ok för TS. 

Och jag försöker få TS på bättre tankar. Förlåt för att man försöker hjälpa till då, jösses.


   
SvaraCitera

varför undrar du 


   
SvaraCitera
Jamesy

Fuck love, give me diamonds 


   
SvaraCitera