Aviseringar
Rensa alla

vill han bara vara kompisar??;/


Ämnesstartare

hej, jag är 13 och har ett problem.
jag och en kille som betyder världen för mej är på g.
Vi har vart de ett tag nu,vi är jättebra kompisar och vi har jättebra kontakt, vi snackar tele i minst 1 timme några ggr i veckan, kramas när vi ses och han har sagt att han gillar mej mycket och allt sånt där. han säger sötnos, sweetie och gör massa hjärtan och sagt att jag betyder jätte mycket och allt.
men som det verkar så gillar han mej jättemycket mer än kompis. Men jag blir fundersam eftersom att vi inte blivit tillsammans och han frågar lixom aldrig om jag vill bli de heller ;o, ska jag ge han tid eller något? för vi hörs och såntdär och som vi betér er oss och skriver så verkar det som om vi är tillsammans. men vi är inte det, och hur vill han ha det?
De är jobbigt att vara på G helatiden med han utan att bli tillsammans...


   
Citera

Varför ska han fråga och inte du? Och varför är det jobbigt? Kan man inte vara kära i varandra utan att vara tillsammans?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är han osäker eller jag fattar inte. Han har visat att jag betyder allt för han och jag gillar han så sjukt mycket!
och han mej, men väntar han på att jag ska ta första steget eller vadå? jag vill att han gör det, :/


   
SvaraCitera

lenne1234:

jag vill att han gör det, :/

Varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Varför ska han fråga och inte du? Och varför är det jobbigt? Kan man inte vara kära i varandra utan att vara tillsammans?

de känns jobbigt för om jag är med andra killar blir han ganska svartsjuk oxå..


   
SvaraCitera

lenne1234:

de känns jobbigt för om jag är med andra killar blir han ganska svartsjuk oxå..

Fråga honom om han vill bli tillsammans med dig då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Fråga honom om han vill bli tillsammans med dig då.

ja jag tänker nog göra de, för när jag hade någon annan sa han att han gillade mej jättemycket och allt. och sen när jag blev dumpad så börja jag gilla han , och jag har visat de men ändå frågar han inte?
så om jag MÅSTE göra de så får jag väll göra det då


   
SvaraCitera

lenne1234:

så om jag MÅSTE göra de så får jag väll göra det då

Gör det inte om du inte vill, men gnäll inte på att han inte frågar om du inte tänkt fråga själv heller.


   
SvaraCitera

lenne1234:

så om jag MÅSTE göra de så får jag väll göra det då

Japp. Du kommer ju inte få veta om du inte frågar, och det kan ju dörja innan han gör det, om han nu gör det [wink]


   
SvaraCitera

Prata med honom. Gör något eller lev med den underbara ovisheten


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Forum PLUS/Religion och Etik


   
SvaraCitera