Aviseringar
Rensa alla

Vill han ha henne?


Ämnesstartare

En tjejkompis till mig fick besök nu i helgen av en kille som åkt 50 mil för att hälsa på henne. Hon skrev detta mess till mig igår för att hon vill ha honom, men är blyg och vet inte vad hon vill. Avgör: vill han ha henne?

"Nu ger jag upp! Jag förstår ingenting och tar det som ett nej! Jag försökte allt, idag gick vi på marknad, så puttade han på mej, sen sträckte/räckte han random fram sin hand och då tog jag det som gimmi five och sen sa jag: eller vad? [shake] Och då svarade han: ja.. hehe.. jo det var det! Sen under filmen så låg jag med mitt huvud i hans knä och så sa jag att jag kunde flytta på mej men han sa nej. flera gånger sa han: nej, jag vill inte! Sen petade han på mej helt random med sitt finger och höll kvar sin hand.. Sen nu när vi skulle gå och lägga oss så gick han in i sovrummet utan att säga godnatt, fast tydligen hade han sagt det 2 gånger till mej utan att jag hört eller reagerat.. Så vi gick efter, och flummade och så satte han sej på sängen efter ett tag och så klappade han på sängkanten och sa: kom och sätt dej här, Elin! Sen så när vi skulle gå så sa han: amen, vi tar en kompis kram.. Och han sa det två gånger, sen finns det andra grejer som har hänt men... och när vi spelade poker satt han och blinkade massa åt mig... Jag ger upp nu iallafall"

PS. Hon läser denna tråd, så ni kan ju berätta för henne vad ni tycker.


   
Citera

tomtenisse:

Hon skrev detta mess till mig igår för att hon vill ha honom, men är blyg och vet inte vad hon vill. Avgör: vill han ha henne?

omg vilket långt sms![surprised]


   
SvaraCitera

Hatar blyga människor, så jävla irriterande [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

omg vilket långt sms!

Ja, det var typ 3-4 SMS långt.


   
SvaraCitera

Han vill he henne men vet inte om hon vill ha honom med tanke på hennes osäkra beteende, därav "kompiskram".


   
SvaraCitera

Jag skulle gissa på att han "vill ha henne". Han verkar ju tydligen ha gjort en massa små saker, som att putta och peta på henne lite då och då. Sånt brukar ju vara lite typiskt när man vill komma nära (och att kittlas!). Sen att han säger "kompis kram" är väl förmodligen för att han är blyg då. Han vågar kanske inte helt spontant göra det för att han själv är osäker på vart han har henne eller i rädsla för att hon ska dra sig undan.[y]


   
SvaraCitera

Nej han hatar henne? Vad tror du?[bigsmile]


   
SvaraCitera

pretty obvious att han vill ha henne,men han tkr väl hon är för blyg lr nåt [rolleyes]


   
SvaraCitera

han gav mig dåliga vibbar[shake]


   
SvaraCitera

Vad är det för ålder på de här människorna egentligen? 12?


   
SvaraCitera

Han är inte intresserad, han är bara konstig och kan inte bete sig. Och du, varför har du problem med att bara säga vad du vill?

"X. Tycker du om mig? Jag är intresserad av dig."


   
SvaraCitera

Orka sånna, blir helt galen. Hon ska fråga honom rätt ut vad han vill. Sluta lek liksom.


   
SvaraCitera

tomtenisse:

PS. Hon läser denna tråd, så ni kan ju berätta för henne vad ni tycker.

Det är väl för fan bara snacka om det?
Känns jobbigt, ja, fine.

Men då får hon välja:
1. Ta itu med det jobbiga att fråga och se vad som händer sen.
2. Hålla käften, ge upp och gå vänta på döden...


   
SvaraCitera

låter lite som nå peddo [tard]


   
SvaraCitera

han vill ha sex


   
SvaraCitera