Aviseringar
Rensa alla

Vill hon/vill hon inte kärleksbekymmer


Doniko
Ämnesstartare

Tja!

Jag var på en konsert för 3 veckor sen och då träffade jag en söt tjej, det var så mycket liv och folket knuffade henne osv så jag bad henne ställa sig framför mig så hon ser bättre och kunde fota konserten.
Efter den kvällen så har jag henne på FB och KIK nu har jag bjudit ut henne 3 gånger och nu så ska vi ut på lördag men idag när jag fråga vilken tid vi ska ses så svarar hon inte och det har gått 9,5 timmar sedan jag skickade meddelandet det står inte att hon läst det men hon borde ju se det eftersom varenda ungdom sover nästan med sin mobil vad kan vara problemet? HJÄLP!


   
Citera
Kudhos

Det kan bero på EN MILJON olika orsaker. Om ni hade bestämt er och hon säger att hon inte kan utan att säga någon anledning  och sen vägrar boka in ett nytt datum så skulle jag säga att hon är icke intresserad längre. Om man får förhinder så borde man ha common decency att ge förslag på nytt tillfälle. 


   
SvaraCitera
Doniko
Ämnesstartare

Kudhos:
Det kan bero på EN MILJON olika orsaker. Om ni hade bestämt er och hon säger att hon inte kan utan att säga någon anledning  och sen vägrar boka in ett nytt datum så skulle jag säga att hon är icke intresserad längre. Om man får förhinder så borde man ha common decency att ge förslag på nytt tillfälle. 

Jo men igår så sa hon att på lördag så går det men hon sa ingen tid och nu när jag frågar så svarar hon inte


   
SvaraCitera
Kudhos

Doniko:

Jo men igår så sa hon att på lördag så går det men hon sa ingen tid och nu när jag frågar så svarar hon inte

Fråga på lördag då. Hon har ju ett vardagsliv och kanske svarar när hon har rett sitt schema.


   
SvaraCitera