Aviseringar
Rensa alla

vill hugga av huvet av mig


Ämnesstartare

och mina händer, och typ aldrig behöva tänka igen och inte göra lufttangentbord å sån där skit. hade ju tränat bort tvångsakenskiten
d kom tillbakaa
och om någon kan läsa mina tankar kommer jag dö, jäävla taaankkrrr


   
Citera
Ämnesstartare

ska sluta whina efter den här tråden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

hade ju tränat bort tvångsakenskiten
d kom tillbakaa

Då vet du i alla fall att det går att träna bort den.
Ge inte upp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

inte göra lufttangentbord

[confused]..
.....[tard]

..?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naelaa:

..
.....

..?

vet, är helt jävla störd, måste göra som ett luftangentbord i luften och skriva en massa olika ord på d

krasch:

Då vet du i alla fall att det går att träna bort den.
Ge inte upp!

känns ändå jobbigt, har inte fått något diagnotiserat, så tänk om ja bara är allmänt konstig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går att träna bort sådant. Hoppas att du redan har kontakt med någon bra på BUP.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Det går att träna bort sådant.

gjorde det, men kom tillbaka när jag tänkte för mycket på siffror och sånt

isola:

Hoppas att du redan har kontakt med någon bra på BUP.

ne, har inte fått något diagnotiserat, fast vill ha det, så ja vet om ja e störd lr har tvångssak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

vet, är helt jävla störd, måste göra som ett luftangentbord i luften och skriva en massa olika ord på d

oj... suttit för mycket framför datorn? [censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

naelaa:

oj... suttit för mycket framför datorn?

nej, måste bara göra vissa sakr, som att tex räkna till antingen 70 lr 75 vid vissa tillfällen och rabbla/tänka en massa random ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

så tänk om ja bara är allmänt konstig

Har du tvångstankar så är det förmodligen OCD, eller bara vanliga tvångstankar.
"Allmänt störd" är ju bara en luddigare definition av diverse diagnoser... Om du nu prompt måste bli diagnostiserad.
Hur starka är de? Hur ofta har du dem? Gör de att du måste undvika viktiga saker i vardagen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

ne, har inte fått något diagnotiserat, fast vill ha det, så ja vet om ja e störd lr har tvångssak

Känner du att du måste göra det så är det ju en tvångshandling. Det går att få hjälp med sådant, även om man inte tror det. Be dina föräldrar boka en tid åt dig där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BadAssLezbo:

nej, måste bara göra vissa sakr, som att tex räkna till antingen 70 lr 75 vid vissa tillfällen och rabbla/tänka en massa random ord

oj... jobbigt. började också få tvångstankar för ett tag sen. men jag skärpte mig och tänkte "okej, let's see what happens om jag inte gör det då!"
så sket jag i det bara.

och jag lovar, inget dåligt hände!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast troligtvis så har du en "starkare" tvångsgrej or whatever....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Hur starka är de?

alltså jag verkligen MÅSTE göra vissa saker, när ja var mindre så behövde jag ständigt säga en mening lr rabbla en massa ord men jag ville verkligen tänka som andra så jag lyckades för ett tag och nu behöver jag för det mesta bara göra saker i huvet, men har blivit dåligare och kännr mig helt störd

måste tex gå igenom dörren på ett visst vis ibland, måste ha maten på tallriken på ett visst vis annars blir ja typ galen

krasch:

Hur ofta har du dem?

minst två ggr om dagen

krasch:

Gör de att du måste undvika viktiga saker i vardagen?

nej men d gör att saker tar längre tid för mig


   
SvaraCitera