Aviseringar
Rensa alla

Vill inte att hon ska vara med


Ämnesstartare

Tja! Vi har ett litet kompisgäng i min klass där jag och några till är med. Men det finns där också en tjej som jag starkt ogillar. Jag var med henne litegrann förut, men nu har jag insett att hon är en falsk människa. Jag vill verkligen inte att hon ska vara med, men det verkar som om resten i gänget inte har något emot henne.  

Varje gång vi hänger så mår jag dåligt och kan inte skratta på riktigt när hon är med.  Det är inget speciellt som hon gör, jag bara hatar henne. 

När hon inte år med är det bara så jävla skönt att kunna vara sig själv.

Vad ska jag göra? Alla svar uppskattas!! 


   
Citera
Ämnesetiketter

Ok men ni vill gärna ha mördaren i eran grupp? Roligt


   
SvaraCitera

Hatar att de alltid blivit så okej att utstta mig och hata mig utan anledning


   
SvaraCitera

och kommer tilllsist bara dö ni behöver inte göra något för att få bort mig


   
SvaraCitera

Alla kan inte gilla alla... Så är det. Men lär känna henne och du kanske får en helt annan bild av vem hon är. 


   
SvaraCitera

Det är jävla taskig attityd. Ge tjejen en chans för fan 


   
SvaraCitera

Om vi säger att en gång  hon är med är 1 poäng och en gång när hon inte är med är 2 poäng. 
Om vi säger att hon är med i 1 av 2 gånger så kan vi räkna ut hur vi ska maximera poäng.

Nuvarande situationen är 3 poäng på 2 gånger för dig. Om vi tänker att hon får 2 poäng varje gång så är den totala mängden poäng 5 (3+2) på 2 gånger för er båda.

Om vi extrapolerar detta till 100 gånger blir det runt 50(3+2) poäng eller 250 poäng totalt, den bästa lösningen.

Om ni exkluderar henne sjunker antalet poäng till 4(exkluderat de andra) 50 (4) är det 200 poäng på 100 gånger.

Om du lämnar gruppen blir det 
50 (2)= 100 poäng, den värsta lösningen.

Tldr: Det bästa vore om ni höll ihop. Du borde försöka ta bort ditt agg emot henne. Detta är den matematiskt optimala modellen.


   
SvaraCitera

"Det är inget speciellt som hon gör, jag bara hatar henne."
Glatt skålande


Skämt åsido verkar det som att problemet ligger hos dig, om nu de andra inte har något emot henne.
Kanske ska prata med dina kompisar om vad de tycker. Visar det sig att de gillar henne så får du nog chilla. Man måste inte älska alla man umgås med och du behöver inte va med henne hela tiden.


   
SvaraCitera

Bryt dig loss från gänget och skaffa nya vänner, du kan inte kräva att de andra 'gängmedlemmarna' skall anamma dina känslor här.


   
SvaraCitera

Hade samma problem med en tjej. Jag hade rätt visade det sig tillslut. Hon var galen


   
SvaraCitera