Aviseringar
Rensa alla

vill inte bo hos min familj


Ämnesstartare

hur gör man om man inte vill bo hos sin familj? jag klarar seriöst inte av en till sekund längre.. mår skit av att bo här och min pappa är helt störd och skyller allt på mig hela tidne och svär. jag vill dö, men samtidigt önskar jag att jag bodde i en familj med underbara föräldrar som förstår sig på en. min föräldrar är äldre och försåtr sig inte alls på mig. och nej , det funkar inte att prata med dem så tänker inte göra det. jag önskade att jag hade skilda förlädrar eller någon extra familj som jag kunde gå till när jag mådde skit, men det har jag inte. det enda positiva med att bo här är att det är bra ekonomiskt ställt, men får aldrig någon kärlek och jag känner mig så värdelös inuti. jag gråter varje kväll och skär mig och har överdoserat ett x antal ågnger, men jag skulle aldrig våga prata med nån, eftersom så fort jag pratar om det så börjar jag gråta och då kan jag inte prata. ingen skulle förstå mig, jag är patetisk, eftersom det finns folk som har det värre än mig, som blir slagna.. men vad ska jag göra? ;( förlåt, det kändes bara bra att skriva av mig lite ;(


   
Citera

Kontaka socialen 


   
SvaraCitera