Aviseringar
Rensa alla

Vill inte börja på gymnasium ... :/


Ämnesstartare

Jag ska börja på gymnasium nu till hösten.. vill verkligen inte, jag får ångest bara när jag tänker på det. Liksom börja en helt ny skola, inte hitta vart man ska någon stan, + att man inte känner någon i klassen och inte har en ända vänn .. det är det som är det värsta! . :/


   
Citera

Det löser sig, se det som en ny möjlighet eller någonting. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aa.. jag vet inte:/ liksom tänkt så skiter de sej xD ..


   
SvaraCitera

Du kan alltid göra som till första klass och gå dit hållandes handen med din mamma. Det hjälper nog. [smile]


   
SvaraCitera

wtf, jag flyttade 40 mil för att börja gymnasiet så klaga inte[confused]


   
SvaraCitera

Nejdå, det kommer att gå bra[smile]
alla känner så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skippa gymnasiet, börja på McDonald's när du fyller 16 och när du fått tillräckligt många timmar i månaden kan du skaffa dig en etta på ~20 kvadratmeter.


   
SvaraCitera

Går första året på gymnasiet nu, och det är nice, man får göra det man är intresserad av istället för allt tråkigt i grundskolan... Eller ja, jag går ju elektriker, men tror ändå det är skönt för de flesta oavsett om det är plugg och sån skit [crazy]
Och palla oroa sig för att man inte kommer passa in i klassen, man ser bara till att folk erkänner en som ledarbjörn så ordnar sig allt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du behöver inte gå gymnasiet.

Step by step för lyckad framtid
1. Sommarjobba i sommar och få ihop en 5000, gå till soptippen och köp en korvvagn.
2. Investera i läsk, gasol, korv och bröd.
3. Åk till närmaste ikea.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cifftretis:

Jag ska börja på gymnasium nu till hösten.. vill verkligen inte, jag får ångest bara när jag tänker på det. Liksom börja en helt ny skola, inte hitta vart man ska någon stan, + att man inte känner någon i klassen och inte har en ända vänn .. det är det som är det värsta! . :/

I gymnasiet är klasserna allmänt närmare varandra och alla är ju nya och därmed finns det alla möjliga människor. Man hittar massa. Plus så känner man för det mesta någon i de flesta klasser så ja, det löser sig. [smile]


   
SvaraCitera

när det gäller vänner osv. gick det åt helvete för mig. gymnasit i sig, undervisningen osv. suger. man vill bara till universitetet. så känn dig inspirerad osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack somfan :S?


   
SvaraCitera

Rejmond D Röjter:

man ser bara till att folk erkänner en som ledarbjörn så ordnar sig allt [cool]

[love]


   
SvaraCitera

Är samma sak för alla andra också.
Ta dig samman


   
SvaraCitera

Förstår, gymnasiet sög.


   
SvaraCitera