Aviseringar
Rensa alla

Vill inte få ångest nu.. vill inte få ångest..


Ämnesstartare

xsaosinx:

Jag menar att faktumet att du gjorde den här tråden i ätstörningsforumet visar att du förmodligen har något slags problem med ditt ätande. Och därför äter och tränar du antagligen inte med måtta.

nej, det gör jag inte.. Har ätstörningar och ska bli inlagd på SCÄ på måndag. [cry]


   
SvaraCitera

malinn:

asså, ursäkta att jag har ätstörningar och vill skriva ut mina känslor och få lite feedback.. och nej jag är inte tjock..

jag skiter väl i dina ätstörningar. du är en smutsig köttätare, således behandlar jag dig som en. gå och få den där blodproppen nu, och gör världen till en bättre plats.


   
SvaraCitera

malinn:

Har ätstörningar och ska bli inlagd på SCÄ på måndag. [cry]

Synd att dina problem har gått så långt. Hoppas att du får den hjälp du behöver [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

jag skiter väl i dina ätstörningar. du är en smutsig köttätare, således behandlar jag dig som en. gå och få den där blodproppen nu, och gör världen till en bättre plats.

jag hatar kött..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Synd att dina problem har gått så långt. Hoppas att du får den hjälp du behöver [love]

Tack, någon som kan visa medkänsla! De hoppas ja med ! [love]


   
SvaraCitera

malinn:

jag hatar kött..

således är du både smutsig köttätare och hycklare. ändrar mina förhoppningar till dubbla blodproppar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ONYTTIGT är det verkligen inte. Tror det bara är ca 350 kcal i kyckling salladen, om man använder krutongerna, brödet och dressingen då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Babydoll:

ONYTTIGT är det verkligen inte. Tror det bara är ca 350 kcal i kyckling salladen, om man använder krutongerna, brödet och dressingen då

Nej, alltså jag vet inte vad jag tänkte haha 🙂 de eh ju egentligen ganska lite ! 🙂


   
SvaraCitera