Aviseringar
Rensa alla

vill inte förlora min oskuld


Ämnesstartare

typ alla tjejer vid 14 år förlorar sin oskuld nu förtiden [shake]
är det bara jag som vill seiva min oskuld tills jag gifter mig? [blush]


   
Citera

Fast du förlorar ju ingenting, egentligen.
Det är många som väntar och det förstår jag för det är bara en handling i sig som blir ingenting mer utan känslor inblandade. Vänta du tills du gifter dig så ångrar du dig inte.


   
SvaraCitera

Hela oskuldsgrejen är rätt knasig egentligen. Vadå spara oskulden. Men självklart är det ok att vänta med sex så länge man känner för, men vill man ligga så ska man, tycker jag. Känns onödigt att vänta bara för sakens skull för det är ju ingen stog grej


   
SvaraCitera

klart du inte ska ha sex om du inte är redo. Men oskulden är inte något heligt man måste spara på


   
SvaraCitera

Ganska korkat att det heter "förlora oskulden"... de flesta vill ju ha sex nån gång och det är ju ingen "skuld direkt". Varför inte bara ha sex när man känner för det liks.


   
SvaraCitera

Well, det är en religiös liten regel kan man säga.

Knulla i förtid och du är inte välkommen in i himmelriket (kanske) om det existerar något sådant.. En annan teori jag har är att du får någon bonus där om du lyckas behålla den till äktenskapet.. [blush]


   
SvaraCitera

Skit i vad alla andra gör och säger. Knulla när DU känner dig redo och har hittat någon som gör dig upphetsad osv. Sålänge man skyddar sig mot sjukdomar och graviditet så är sex jättebra om man känner sig säker.


   
SvaraCitera

Vad är problemet. Alla får väll bestämma över sin egen kropp. Eller. Nej juste alla ska vara lika.


   
SvaraCitera

isola:

Skit i vad alla andra gör och säger.

Tänk om djävulen, helvetet, gud & himmelriket existerar då? Och att samma regler som beskrivs i bibeln gäller, då är du körd! [sad]


   
SvaraCitera

S3ON:

Tänk om djävulen, helvetet, gud & himmelriket existerar då? Och att samma regler som beskrivs i bibeln gäller, då är du körd! [sad]

Vem har sagt att Gud ens vill detta, om hen nu finns? Näe frigiditet mår ingen bra av. En ev Gud vill att vi ska ha det bra, och vill hen inte det så har vi det ändå den tid vi levr här.


   
SvaraCitera

getalife:

typ alla tjejer vid 14 år förlorar sin oskuld nu förtiden

Lammar till mina systrar med ett basebollträ om dom gör något så idiotiskt när dom når den åldern.


   
SvaraCitera
sincan

elverpigen:

Hela oskuldsgrejen är rätt knasig egentligen. Vadå spara oskulden. Men självklart är det ok att vänta med sex så länge man känner för, men vill man ligga så ska man, tycker jag. Känns onödigt att vänta bara för sakens skull för det är ju ingen stog grej

Fingerprints:

klart du inte ska ha sex om du inte är redo. Men oskulden är inte något heligt man måste spara på

preciis, orka sätta oskulden på en jävla piedestal och sen bara, hepp, är den borta nu eller, hände ju inte så mycket. Sen ska man inte göra't för görandets skull heller. Så kööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör


   
SvaraCitera

getalife:

är det bara jag som vill seiva min oskuld tills jag gifter mig? [blush]

Så tänkte jag också när jag var i din ålder. När du träffar på en kille du blir attraherad av och ni väl börjar bli lite intima så kommer saker att ske i kroppen. Men om du inte vill så säg bara nej, både till killen om han vill det och till din kropp. Gör annat istället.
Du missar inte något om du väntar några år till med att ha sex. Att övning ger färdighet är ganska självklart men inte en självklarhet (att det måste vara så) inom sex.

Ta den tid du behöver innan du har det.


   
SvaraCitera

sincan:

preciis, orka sätta oskulden på en jävla piedestal och sen bara, hepp, är den borta nu eller, hände ju inte så mycket. Sen ska man inte göra't för görandets skull heller. Så kööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööör


fulaste namnet också "oskuld" är man i skuld när man har haft sex då eller? kristen skit..

sorry knarko


   
SvaraCitera

Xisco:

lart men inte en självklarhet (att det måste vara så)

Fast det är det ju. Man blir mer van vid att vara så nära någon annan och ha sex övht.


   
SvaraCitera